KVind 't ook maar een onzin poll... Maar 't liefste met 4 mensen, op een zo groot mogelijke tv natuurlijk, anders met 2 xboxxen .
Mensen, als je die polls nix vindt dan reageer je er toch niet op Jullie zitten ten slotte wel altijd te zeiken of er co-op of system link en live optie etc. in een game zitten, en dan wil je toch ook gewoon met meerder spelers te gelijk spelen Maar jah, je hebt soms van die mensen
lekkah 4 spelers, kheb niet voor niets 4 controllers gekocht! 4 spelers is gewoon leuker, vooral met halo (2vs2), time splitters 2 (deathmatch met bots) en transworld snowboarding (boarder rally). niet echt diepe spellen (multiplayer dan) en leuk voor met z'n vieren.
Met zijn 4en natuurlijk, met hoe meer spelers met hoe meer fun je hebt... Wil ook nog een keer linken en dan met zijn 8en dat lijkt me egt lagge Met zijn 4en dus..
op 1 xbox met 4en op een projectie scherm (ZO BRUUT!!), en op 2 xboxen met zn 2 a 3en en er komt binnenkort nog een box bij.......o my god! (o ja en niet te vergeten, een maat die zn huis elke keer verbouwt)
Kijk je ma lief aan. Vraag of je de woonkamer ff mag "terroriseren". Bouw een system link. 4 xbox-en 4 tv's. Geen gezeik van "je keek op me scherm, fegg*t" of "drol, kijk nou niet steeds op m'n scherm als ik je snipe!!!!" En zeg nou eerlijk......... is er iets "lekkerders" dan met zijn 4-en lekker fraggen op de xbox. IK HERHAAL: iets lekkerders op de XBOX!......... Gamen blijft leuk
Zou ik ook wel willen doen, maar ik ken niemand met n Xbox. Met zn 4en op een Xbox gaat wel, maar dan meot je niet zo'n mini-tv hebben.
Das inderdaad wel erg bruut, maar bij mij wonen ze niet zo dicht bij, dus dan zou ik xbox in mn tas moeten doen en op mn fitsie ff een eindje (minuut of 25) fietsen, dan kan ik beter bij diegene gewoon met 2controllers, ook geen sys link kabel en 2de tv problemen enzo maar wacht nog op mn salaris en dan koop ik ook een 2de controller
Jah... ouders zijn een probleem voor een beetje een riante xbox party... Als mijn ouders weeres een weekend weg zijn... kome mijn vriende met 3 xboxe en 2 ps2's (matig... kwetet)... 5 tv's... maarja 2 kleintjes... voor de ps2's System link rules echt... alleen jammer datter zo weinig xbox link games zijn! PGR heeftet ook nie eens volgens mij... dat zou echt magisch zijn geweest... alleen jammer datje al je spelle dubbel of drie/vier dubbel moet hebben..
Ik heb op vier gestemd. Hoe meer, hoe beter. Eind december nog met zun 12'en geHalo'ed op de XboxArena LAN.