The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

  1. dendonder

    dendonder Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet dat icoontje eruit dan zijn dat misschien die sterretjes of weet je waar ik ereen zou kunne vinde?
     
  2. dannyp

    dannyp Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder dan die compound missie welke missie komt er na die compouns elimineren
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.214
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Alle winkels, drugshandeltjes, pakhuizen en transporthuizen overnemen. Dat gaat je tonnen aan dollars kosten. Ik was er ongeveer 5 ton voor kwijt, als je alles meerekend. ;):)
     
  4. dannyp

    dannyp Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit ik was al verslaafd aan dat spel en daarna is eigelijk de laatste missie
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.214
    Leuk Bevonden:
    4.747
    De Storyline is serieus het moeilijkste, op een aantal missies na. Je moet gewoon direct dat onderhandelen, je health en je schietvermogen upgraden met de respectpunten die je verdiend. Op deze manier heb ik het ook gedaan, dat leverde me mooi snel veel geld op. Zo kun je ook alle zaken etc bij afgaan. Vergeet niet dat je bij sommige winkels ook de achterdeuren moet doen, anders krijg je niet je persoonlijke logo boven de zaak op de New York map. ;):)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik moet nu volgens mij de compound van de Tataglia's overmeesteren. Damn wat is dat moeilijk zeg, heb één gebouw in de fik gezet nu het tweede gebouw nog. Ik ga denk anders gewoon even kamikaza doen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.214
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Dat raden ze ja namelijk ook wel aan in de guides en walktroughs. De game saved automatisch als je iets opblaast bij de compounds. Maar die van de tattaglia's zijn echt makkelijk. Wacht maar tot je die van de Barzini's doet, dan kostte mij ook een aantal pogingen en vooral geld. Het is je ten strengste aangeraden een hulpje mee te nemen, liefst de duurdere natuurlijk. ;):)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het kan ook Barzini zijn. Één van de twee. Het is in iedergeval de moeilijkste want de rest heb ik al. :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.214
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Zit hij in Midtown? Daar in het Noord-Oosten van New York? Als dat zo is, dan is dat die van de Barzini's. Die is inderdaad moeilijk. Ik heb ook eerst de nodige winkels etc. gedaan voordat ik aan die van de Stracci's en Barzini's begon. Die van de Stracci's is ook best lastig als je hem niet snapt. ;):)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja in het noord-oosten ja. Heb jij btw al die film clips al en alle execution styles?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.214
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Nee, die moet ik nog. Ik moet level 50 AC, Excecutie AC, Filmclip en Bankkluis AC nog. Dus ik moet nog 4 AC voor ik de game op 835 GC heb. Wat een belachelijk getal btw. ;)=(
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Idd. Ik had EA hier al over ge-emailed, maar helaas geen antwoord. Son of a Bitches. :+
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik durfde het spel dan ook bijna niet te verkopen, door mijn hoop voor een uitbreiding met achievments. Uiteindelijk toch maar gedaan...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.214
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Kun je die jongen boven mij dan wat advies geven?

    En waarom verkoop je die game man? Zonder, maar aan de andere kant had jij alle achievements al gehaald. Ik kan die laatste vier met geen mogelijkheid meer halen. ;)\o/
     
  15. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou daarvoor kan ik wel antwoord op geven en ik denk dat Amigo zijn antwoord bijna hetzelfde is, omdat er verder geen ene drol valt te beleven in dat stad.
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Juistem, beste Sam!
     
  17. Xbox_360

    Xbox_360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PS2 versie destijds gespeeld , het is wel een leuke game. Maar het enige wat je doet is alles afranzelen , je schiet ook gewoon zomaar iemand neer. In de film duurt het even als iemand neergeschoten word. En dat is jammer , het is wel de meest verslavende game die ik in lange tijd gespeeld hebt. Je start het spel op om een paar winkels over te nemen , na die paar winkels denk je , toch maar even die ene winkel overnemen. Wel jammer is dat je de verhaal missies binnen een dagje spelen geklaard hebt , je bent langer bezig met winkels overnemen. Ik vind het jammer dat er zo'n kort verhaal in zit , het zijn maar een paar missies. En in de meeste van die missies moet je gangsters vermoorden , er zit volgens mij maar 1 orginele missie in , en dat is die missie met dat paardehoofd. De rest zuigt na mijn mening allemaal , het is allemaal erg eentonig. Ik heb eigelijk een beetje spijt dat ik deze game heb gespeeld , ik had in die tijd dat ik al die winkels aan het overnemen was betere games kunnen spelen. En deze game heeft 800 miljoen dollar gekost , ik had het er niet voor over gehad.
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk hebben ze het merendeel betaald voor de licentie...
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.214
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Iets meer dan 100 miljoen. Je denkt toch echt niet serieus dat een game meer dan 800 miljoen gaat kosten? ;)_0/
     
  20. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt supervette game, heb er bijna 60 uur in gestoken. Moet nog 2 achievements. Kan alleen nergens een lead pipe vinden, iemand een idee waar die ligt?
     

Deel Deze Pagina