Beste Xbox World members, Sinds kort is de nieuwste game van THQ MotoGP '07 verschenen. Zoals jullie wel weten is het een erg pittige game, maar daarom zeker niet minder goed. Ik ben van plan om een soort van clan op te richten. Niet zo eentje die andere spelers uitdaagt, maar een clan met gezellige leden die om de zoveel tijd bij elkaar in een lobby verscheinen om een kampioenschap te rijden of net in wat voor zin we dan zijn. Dit omdat ik het zat ben om telkens tussen racers te komen die al 200 punten hebben verdient. Jij staat dan op 0, en dat staat zo raar. Ook gaan er telkens mensen weg waardoor de onderlinge competitie niet erg hoog is. Heb jij hier wel oren naar? Stuur me dan een PM of mail me, en misschien zit jij dan bij de clan! john.naethuijs@home.nl BTW, m'n gamer tag op Live is: toontjexx Erg simpele naam, maar ik wist niets anders te verzinnen toentertijd. Het maakt niet uit of je goed of slecht bent, zo lang je er maar plezier aan beleefd Nick AKA, Lordluud2
Whoops, bedankt dat je me er even op wijst Moet ik hem hier verwijderen en hem daar dan neerzetten? Oh ja, en dat is alleen de oude Xbox... Daar zit volgens mij gen 360 bij.. /Mod *Verplaatst de thread - the Matrix