X360 Compensatie Materiaal Topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MetalSonic, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bespreek in deze topic welke compensatie accesoires je tot nu toe hebt gekregen, deze topic is eigenlijk alleen interessant voor mensen waarvan de x360 3 keer of vaker is opgehaald.

Wat heb je gekregen, wat vind je daarvan, en heb je misschien nog tips voor andere gedupeerden ?

1 ) Heb gekregen:
    - 2 x een draadloze x360 controller
    - 1 x een wireless headset
    2 ) Ik ben daar erg blij mee, de 2de x360 controller voelt aan als een ( prettige) overkill aan compensatie.
    3 ) Tips: Bij de 3de keer dat hij wordt opgehaald moet je naar Tier 2 vragen en dan dan klagen, vraag ook naar compensatie materiaal, en bel 3 dagen later terug of het goed verwerkt is. Vaak liggen systemen plat of dan lukken dingen niet goed. Schrijf de naam op van degene die je geholpen heeft, noteer het referentie nummer en blijf erachteraan gaan.

Tot slot: Mijn x360 zou ik "versneld gerepareerd worden" maar ik wacht nu al 2 weken, maarja met decompensatie die ik heb gekregen heb ik iets van" 't zal wel, als hij maar voor halo 3 komt" .

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Tier 2? Je bedoeld de 2e lijn ofzow?
    En na welke keer kreeg jij compensatie?

3. Haze NL

Haze NL wtf

Leuk Bevonden:
    0
    5x al een ander 360 terug gehad dat is 1jaar en 2 maanden live gratis 2 x controller en een draadloosnetwerk ding voor op de 360 dat is mijn comp tot nu toe

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina