Wie o wie kan mij helpen?:
Sinds vrijdag heb ik een xbox360 elite. Nou wil dat media sharing i.c.m. mijn pc niet werken...
Ik heb een legale Windows XP SP2 installatie, voorzien van Windows Media Player 11. Volgens deze handleiding:
www.xbox.com/pcsetup heb ik in WMP11 mijn media gedeeld. De xbox werd hierbij keurig gevonden en ik heb de xbox in WMP11 succesvol toegang gegeven tot gedeelde media (groen vinkje bij xbox). Vervolgens moet je dus op je xbox je pc kunnen vinden. Maar daar gaat het mis, mijn pc vindt hij niet.
Het vreemde is, dat het geen firewall probleem is. Ook al zet ik de firewall op mijn pc (windows firewall) helemaal uit, nog is mijn pc onzichtbaar vanaf de xbox. Probeer ik hetzelfde met de pc van mijn huisgenote (ook XP SP2 met WMP11) en doe ik exact hetzelfde... dan werkt het wel. De xbox kan haar pc wél vinden maar de mijne niet.
Ik heb al een half uur met de xbox helpdesk aan de lijn gehangen, maar die hebben me tot nu toe niet kunnen helpen (word nog terug gebeld). Ik hoop dus dat hier iemand mij kan helpen om de media-sharing op mijn pc werkend te krijgen.
Klik om te vergroten...