1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus laten we per 3 ls rekenen:
    Laten leven= 3x80+200=440 adam
    Dood maken=3x160= 480 adam

    Dus dat is 40 adam per 3 ls meer!
    Enige nadeel is dat je geen extra eve geld of weet ik veel wat krijgt.
    Voordeel is dus 40 adam per 3 en een leuk filmpje op het einde (die ik nog moet zien)
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ook maar besteld, morgen in huis :)
     
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt ongelooflijk.

    Ik heb t nou al een par keer gehad dat me xbox vast liep tijdens t spelen of bij het laden of saven.

    Nou liep tie dit keer vast bij het saven. ik me xbox opnieuw opgestart.
    Kom ik in het hoofdscherm van Bioshock. Wil ik continue kiezen staat er gefaald te laden omdat de savegame beschadigt is... lekker dan
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Nog erger: Op releasedag BioShock erin stoppen en de game loopt vast. Doet het ding uit, en weer aan: 3 rode lampjes; dat had ik namelijk. Via een tijdelijke fix nog kunnen spelen tot de helft, wordt wss volgende week opgehaald.
     
  5. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je de "Ammo Inventor" achievement halen?
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    alle ammo die je kan inventen moet je inventen



    ik heb beetje raar probleem/ Ik wilde alle tonics verzamelen en nu zocht ik op gamefaqs op welke ik misstte blijkt dat ik human inferno 2 mis en die kan ik bij een gatherers garden kopen. Alleen de desbetreffende gatherers garden verkoopt hem niet bij mij, weet iemand misschien waar ik dan wel human inferno2 kan krijgen of heeft iemand het zelfde probleem?
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    niet elke gathers garden verkoopt hetzelfde, blijf gewoon terug gaan in de levels, kom je het vanzelf wel tegen
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    echt verrot. mijn bioshock happert ineens de hele tijd. staat het beeld 1 tot 5 seconden stil als het druk word. erg frustrerend dit. weet iemand hoe dit zou kunnen komen? want ik wil genieten van het spel. maar dat kan niet op de wijze hij telkens happert BAH!
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je moest lb en rb inhouden, als het spel opstart, todat het 2k logo voorbij is,

    dat restet het cache, tenminste dat heb ik gehoord, heb er zelf geen last van
     
  10. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dank je wel. ik ga het nu gelijk proberen
     
  11. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik volgens mij gedaan, maar nog steeds geen achievement =(
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik kreeg die Achievment in 'Arcadia' al. In Neptunes Bounty had ik die 4 Ammo's die je kon krijgen gekregen en bij Arcadia had ik 2 andere gekregen en toen kreeg ik die Achievment.
     
  13. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Tonics zijn geen human inferno enzo.. dat zijn powers..
     
  14. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in Olympic Heights en heb hem nog steeds niet :'-(
    btw, echt ziek stukje met andrew ryan :D
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Sorry voor mijn foute berekening. Mijn punt was ook het duidelijk maken dat harvesten veel meer zin heeft dan niet harvesten. ;):thumbs:

    Ik ben nu bijna bij dat punt dat ik die foto shit moet maken voor die gek. Ergens terug stond iets dat je bij zijn kantoor twee achievements kan halen, maar ik snapte het niet helemaal. Kan iemand mij dat misschien goed uitleggen? ;):eek:
     
  16. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel uitgespeeld, en het was machtig mooi. ik heb alle sisters geharvest maar ik snapte het einde niet helemaal.... als iemand in spoiler tags even kan navertellen wat er nu aan de hand was;)
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh nee, human inferno is een tonic, dus passieve "dingen" zijn tonics,

    en die andere zijn plasmids, vuur uit je klauwen, cyclone trap etc


    naja ligt eraan wat je niet snapt, je bent de waarschijnlijk de zoon van andrew ryan, en geboren in rapture, toen je twee was werd je weggestuurt, wrm geen flauw id,

    en je kreeg een pakketje, op dat pakketje stond: would you kindly open this at "bepaalde coordinaten"

    would you kindly is een spreuk, want je bent "mind controlled" en als iemand dat tegen je zegt, dan moet je het doen, atlas gebruikt het ook heel vaak,

    would you kindly pick up a crowbar or something

    woudl you kindly lower down your weapon for a moment, etc etc

    dus jij rook waarschijnlijk op welke coordinaten hij zich bevond, in dat vliegtuig, hij opende dat pakketje, daarin zat een pistool en aanwijzingen, dat hij het vliegtuig moest hijacken,

    dat pakketje werd door atlas verstuurt, zodat hij jou andrew ryan kon laten verslaan, en hij de macht over de stad kreeg,

    jmmr voor hem, kreeg je een tegengif, en versloef je ook hem,

    aan het einde, als je het slecht heb uitgespeeld, dan zie een amerikaanse nucleare onderzeër de warkstukken bekijken, je neemt de onderzeër over, en je breidt je stad uit, naar wereld dominatie,

    en toen leefde ze nog lang en gelukkig:p

    atlas is, zoals je waarschijnlijk wel weet, fontaine, en fontaine had veel macht, en had zo genaamde weeshuizen voor armen, maar hij rektruteerde daar zijn splicer leger, om een burgeroorlog te veroorzaken en ryan teverslaan, dit werkte niet, en hij kreeg het voor elkaar mensen te laten geloven dat hij dood was, en ging dus verder als Atlas, en drm had jou dus nodig

    de manier waarop het vertelt wordt is echt vet, elke audio diary is een puzzlestukje van het verhaal, :D
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  18. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Human inferno is een tonic als je die niet hebt haal je Tonic collector niet.
     
  19. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    oke man bedankt voor het ophelderen:) ik was ook een beetje in de war denk ik, en achteraf voelde ik me klote dat ik zo slecht had gedaan:'-( oftewel nog maar een keer spelen en me geweten cleanen:x
     
  20. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Smart Ass had het niet helemaal goed. Jij bent een man, gemaakt in een lab in Rapture, kort voor het vliegtuigongeluk. Je herinneringen zijn ingeprogrammeerd door Fontaine/Suchow, en je hersenen zijn zo ingesteld dat je naar bepaalde codes luistert.

    Verder zie je bij het slechte einde dat Splicers naar de bovenwereld ontsnappen, en mensen beginnen te doden op een schip met nucleaire raketten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina