He, ik heb op mijn e-mailadres al eens een gamertag aangemaakt. Maar ik heb nog een gamertag op mijn xbox360 staan waar ik altijd mee speel (waar ook al mijn punten staan enz.). Nu wil ik mijn gamertag op mijn e-mailadres hebben, maar dat kan niet omdat gamertag dat e-mailadres al gebruikt. Ik kreeg het niet voormekaar om gamertag te verwijderen of het e-mailadres te veranderen. Weet iemand hoe dit moet? Danke
Nee dit heeft weer te maken met de privacy wetgeving in amerika ... je kan nog wel proberen te bellen en hun reactie hier posten
Had ik een tijdje terug al gedaan (gebelt met dezelfde vraag). Reactie was, zoals je zelf ook al zei, dat het op dit moment nog niet gedaan kon worden, ook van hun kant niet. Dit zou te maken hebben met de manier waarop de account-database in elkaar zit (hoewel dat me eerder een l*lverhaaltje lijkt dan de waarheid ). Het is dus in ieder geval niet mogelijk om het te veranderen, helaas...
Ik heb dus ook MSN maar ik zou hem niet meer op m'n xbox live willen hebben. Ik wordt continu automatisch aangemeld wanneer ik m'n xbox opstart. Ik kan wel uitloggen, is er een mogelijkheid om MSN te verwijderen van Xbox Live?
Bij auto sign-in kan je dat uitzetten. Was ook het eerste wat ik deed na de update, msn is echt irri op de xbox.