[XOne] E-mailadres gamertag veranderen

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 31 aug 2007.

1. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    He,

ik heb op mijn e-mailadres al eens een gamertag(A) aangemaakt. Maar ik heb nog een gamertag(B) op mijn xbox360 staan waar ik altijd mee speel (waar ook al mijn punten staan enz.).

Nu wil ik mijn gamertag(B) op mijn e-mailadres hebben, maar dat kan niet omdat gamertag(A) dat e-mailadres al gebruikt. Ik kreeg het niet voormekaar om gamertag(A) te verwijderen of het e-mailadres te veranderen. Weet iemand hoe dit moet?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan dit niet aanpassen (de helpdesk ook niet / misschien in een volgende update)

3. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dankjewel.

Wel een hele schrale actie van MS natuurlijk!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dit heeft weer te maken met de privacy wetgeving in amerika :eek: ... je kan nog wel proberen te bellen en hun reactie hier posten

5. DLA CrabbyData

DLA CrabbyData zegt hallo...

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik een tijdje terug al gedaan (gebelt met dezelfde vraag). Reactie was, zoals je zelf ook al zei, dat het op dit moment nog niet gedaan kon worden, ook van hun kant niet. Dit zou te maken hebben met de manier waarop de account-database in elkaar zit (hoewel dat me eerder een l*lverhaaltje lijkt dan de waarheid :+). Het is dus in ieder geval niet mogelijk om het te veranderen, helaas... :x

6. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook MSN maar ik zou hem niet meer op m'n xbox live willen hebben. Ik wordt continu automatisch aangemeld wanneer ik m'n xbox opstart. Ik kan wel uitloggen, is er een mogelijkheid om MSN te verwijderen van Xbox Live?

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij auto sign-in kan je dat uitzetten.
    Was ook het eerste wat ik deed na de update, msn is echt irri op de xbox.

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  8. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, zal vanavond gelijk kijken.

Deel Deze Pagina