1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe gaan jullie de controller van Steel Battilion "inbouwen"

Discussie in 'Algemeen' gestart door mastapiece, 15 jan 2003.

  1. mastapiece

    mastapiece Guest

    Heeft iemand der al een ideetje over?:confused:
    Dus picture this:

    Het is di. middag, kwart over 3 en Steel Battilion ligt in de winkels!!
    Je rent erheen,vraagt naar het spel en dan kan je lachen...je moet die controller naar huis slepen..

    Eenmaal thuisgekomen moet je dat ding erges neerzetten zodat het niet in de weg staat als je ff niet diehard aan het knallen ben maar rustig met je moeder/oma/buurvrouw een kopje thee aan het drinken bent.


    Dus de hamvraag:

    HOE LOSSEN JULLIE DIT OP?

    Gaan jullie hem in een speciaal zelfgemaakte kast inbouwen.
    Hem op je bureau zetten:confused:


    Graag suggesties en leuke ideeen..


    Groeten Paul
     
  2. shootergod

    shootergod Guest

    P.L LIndhout??? ALS je hem bent dan wil ik ff zeggen dat me geld is gekomen :D
     
  3. mastapiece

    mastapiece Guest

    :confused: euhm...ja..:confused:

    dat ben ik niet..maar ff ontopic blijven pls...danke
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    tja... geen idee eigenlijk... denk dat ik ff een tafeltje neerzet op mijn kamer(tje). Als ik een ander spel ga doen schuif ik hem wel onder mijn bank(je) als dat past, anders zet ik hem gewoon goed aan de kant
     
  5. shootergod

    shootergod Guest

    oke sorry, maar ik ga het spel niet kopen denk ik, controller is me te groot :D
     
  6. mastapiece

    mastapiece Guest

    Ik ga denk ff richting IKEA of Big Boss en dan ffkes kieken naar een mooi(e) kast(je) dat EN precies goot genoeg is voor die controller EN een btje in me kamer past.
    En die kast gooi ik dan tegen de muur aan en dan zie ik het nog wel.


    p.s Ik krijg dit voorjaar me kamer op zolder en heb dus nog geen flauw idee van hoe het druit gaat zien:confused:

    Maaaaar goed..dat zien we dan wel weer.
     
  7. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik installeer hem ook niet, spel lijkt me niet leuk, en bovendien veel te duur
     
  8. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het daar aan ligt dat mag je van mij best dit ding bij mij thuis onderbrengen, dan hoor ik het wel wanneer je hem nodig hebt. :+

    Ontopic: Mijn Xbox staat op mijn slaapkamer (ben nog 15 en woon (raar, maar waar:9) nog thuis) dus al zou ik dit spel kopen zou ik hem gewoon in de doos bewaren en ergens in een hoek leggen, of ik leg hem voor de xbox, eigen meubel vind ik toch iets te veel werk, wel zou ik willen zien dat Capcom binnenkort meer spelllen die deze controllercompatible zijn gaat maken.
     
  9. Gameslave

    Gameslave Guest

    Ik ga dit spel echt niet kopen, vind het totaal niks, en al helemaal niet zoveel geld bijleggen om zo een grote te controller er bij te hebben, wat nu nog maar voor 1 spel geschikt is. Nee ik laat m lekker liggen:D
     
  10. -=[SkuLL]=-

    -=[SkuLL]=- XB0)(0R

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga een hele eigen contructie bouwen omdat ding op te zetten. 8)

    ff ander vraagje: in welke winkels zal verkocht worden?
     
  11. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zet em gewoon in m'n kast : is groot en open, me xbox, tv, radio, cd's en dvd's e.d. staan er ook in :)
    maare....tis alleen iets te duur :)
     
  12. Texans

    Texans Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Hoeveel kost die controller eigenlijk?

    Texans
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het 2e spel dat de controller zal ondersteunen is zojuist aangekondigd op de frontpage , namelijk Steel Battalion Online.
    Dat is dus mét Live! ondersteuning :9

    Weet alleen nog niet of ik Steel Battalion ga kopen, is me iets te duur, 200 euro.
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    1: Ik houd niet van tanks
    2: Ik houd niet van oorlog
    3: Dus ook niet van oorlogspellen
    conclusie: WAT EEN ZWAAR VETTE CONTROLLER !!

    Maar 200 euro is te duur voor een game die me niet bevalt, controller is leuk, maar hij kan denk ik de toekomst alleen voor oorlogs/flightsims spellen worden gebruikt.
     
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik ga 'm samen met een vriend van mij kopen...tuurlijk krijg je dan af en toen wel van: Ik wil 'm...nee ik.

    maar nou kunnen we het tenminste betalen
     
  16. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    jaja geef maar gewoon toe dat je niet groot genoeg bent om hem in je eentje te besturen :D :D
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    whahaha lol, idd, dat ding is echt fokking groot, wil hem wel eens in het echt zien, damn man wat een gevaarte!
     
  18. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Kseen neemt weekje vrij als SB er is, zijn nog wat titels waar ik geil van wordt maar dit is toch wel echt een snoepje. En oorlog en schieten en Mechs en vette besturing, de volgende stap is dat je echt een Mech bestuurt.:+
     
  19. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    :eek:
    Wanneer komt die uit? :cool:
     
  20. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    SB vind ik niet echt de moeite om de controller voor te kopen. Het tweede deel echter zal waarschijnlijk LIVE zijn en grote gevechten hebben. Ik vind het zelf heel jammer dat de HUD zo veel ruimte van je scherm inneemt.

    In "wat je werkelijk ziet van het spel is heel weinig" topic heb ik dat toenertijd verder toegelicht met wat cijfertjes enzo.
     

Deel Deze Pagina