Jah je kan zulke games al huren,niet bij mij in de buurt jammer genoeg hopelijk voor jou wel,gamemania etc. deed dat wel
Hier verhuren ze maar 4 spellen: Fifa 2003(ik houd nie van sport games) Morrowind(heb ik al en dies eg nie genoeg voor 1 dag/week) HP(wel leuk voor een middag met me zusje ofzow) Bloodwake *Blade mist de kots smilie*
Ik heb in eindhoven bij videoland bij mij in de buurt gekeken maar daar zag ik geen spellen helaas. Ik hoop dat er ergens anders het wel kan
Hey gasten uit eindhoven! Ik woon in Best (dat verstedelijkt gebiedje ongeveer 12 km van jullie vandaan ) en hier verhuren ze wel degelijk Xbox spellen! Ze hebben er een stuk of 13/14 en kosten 3,50 per dag (en ik dacht 2 euro per dag verlengen..) Tis bij videocorner op de julianaweg (kan je in telefoonboek zien) en eigenlijk helemaal niet zover bij jullie vandaan.... Ik hoop jullie hierbij geholpen te hebben.
Je kunt het ook "huren" bij de free record shop, niet echt netjes, maar ja, als je echt geen videotheek kan vinden
Niet dat ik weet.. Ik heb een tijdje geleden ook geprobeerd overal xbox games die te huur staan te vinden, en heb volgens mij half eindhoven uitgeploegd, maar nix gevonden.. Tot ze dus in 1 keer gewoon bij ons in best gingen verhuren..
Voor mij maakt het niet uit ik woon in Eindhoven Noord en naar de stad rijden is even ver dan naar Best dus bedankt
België x-box Raar dat je in Nederland zo moet op zoek gaan naar een zaak Xbox games verhuren!!! In België vind je bijna in elke videotheek (en dat zijn er veel!!!) Xbox games,.... tja België zal op dat gebied wat vooruit zijn zeker?? :{
Nou in Vlaardingen bij Movieworld liggen welgeteld 2 xbox games te huur. Heeeeeeeeeeeeeeeel triest....
Ben blij in heel eindhoven is er geen een te huur (wel in best) Ik weet niet precies hoe groot vlaardingen is maar eindhoven is toch zeker 5x zo groot. Maar goed je bent natuurlijk gefrustreerd dat er niks te vinden is en dat je al die games of in een of andere winkel moet uitproberen (wat dus eigenlijk niet mag) of dat je ze meteen moet kopen met alleen een paar recensies als handleiding.
jah kijk als ik naar best fiets dan weet ik nog steeds niet waar die winkel dan iz dus het heeft eigenlijk gen zin voor mij om naar best te rijden
Ik kan het je wel uitleggen.... Ik weet alleen dus niet waar jij uit eindhoven vandaan komt.... MAar goed, als je interresse hebt in eventuele routebeschrijving, dan hoor ik het wel..
Hey jonguh! Best heeft dus echt wel welgeteld ruim 35000 inwoners, dus niet echt heel erg weinig......