Lees revieuws ligt aan jouw smaak,dus lees revieuws baseer daarop je mning en dan zie je maar. edit:kijk hier maar Klik hierop
tis een leuk spel. veel humor, eerste paar uur lig je constant dubbel maar de puzzels zijn vaak het zelfde en het is vaak te donker
Ja er zit veel humor in, zo kun je scheten en boeren laten door een knop ingedrukt te houden Maar ik vond het op een gegeven moment te eentonig worden, en te moeilijk
ik vermaak me er prima mee. en vooral de prijs is nu heel aardig. en hij staat natuurlijk leuk in je collectie
Hmmjah .. Ik had zelf Oddworld: Abe's Oddessey en Oddworld: Abe's Exodus gespeeld op de PSX dus daarom had ik ook Munch aangeschaft. Het verhaal gaat verder vanaf de vorige 2 delen. Het is een leuke adventure en echt typisch oddworld. Ik heb er veel plezier met gehad maar zodra je het hebt uitgespeeld kijk je er ook niet meer naar om. Maar hij kost tegenwoordig echt niet meer zoveel en via Xbazar al helemaal niet. Dus ik zou em gewoon aanschaffen
Kijk naar mijn naam en luister naar me: Kopen dat spel. Het is en blijft denk ik mijn lievelingsspel. Tenminste niet zo afgezaagd als de rest, spring, ren, schiet, game over