1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb m opgestuurd, kreeg na 2 weken een GLOEDNIEUWE terugXD helemaal verpakt, stickers er nog op, alles=D mn oude zal wel total loss zijn geweest
     
  2. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem maandag terug. Ben benieuwd!
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik de mijne ook moet gaan verzenden. (wacht nu op antwoord van microsoft)
    Kan iemand uitleggen hoe dat in zijn werk gaat?
    En mijn 360 is van sept 2006, dus krijg ik dan ook die nieuwe hardware erin gebouwd? (disc reader of moederbord of wat het was)
    En weet iemand of de savegames verloren gaan?
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  4. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik mijn 360 heb terug gekregen is er wat aan mijn gamercard veranderd. Er staat nu 'United Kingdom'. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen, want ik kan het zelf nergens terug vinden.

    Edit: heb het dus niet over een motto, maar over een land van herkomst.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  5. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    De harddisk moet je eraf halen en zelf houden, enige wat je naar Microsoft moet opsturen via UPS is de Xbox 360 zelf in een doos. Geef je wel de tip om je Xbox 360 in een oude handdoek ofzo te leggen in de doos zodat die niet beschadigd raakt ofzo.

    Je kan ergens dat veranderen bij de instellingen, maar waar en hoe precies bij de instellingen weet ik niet precies uit me hoofd.
     
  6. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-|:-|:-

    afgelopen dagen lekker zitten gamen..
    wil ik net nog een potje bioshock gaan doen begint mn xbox opeens keihard geluid te maken wanneer hij de cd wilt laden!

    durf er geen cd's meer in te doen want het klinkt alsof hij ze flink wil bekrassen (is overigens nog niet gebeurd)

    microsoft maar weer eens bellen :'-(
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat geluid heeft mijn xbox ook wel eens gemaakt, niets om je zorgen over te maken, gewoon even open doen en weer dicht. je houd er geen krassen aan over.
     
  8. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Via e-mail? Dat heeft namelijk geen zin, krijg je een standaard antwoord. Gewoon even bellen dus.
     
  9. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    zo dan ik mag woensdag weer even bellen over hoe of wat, want het hoofdkantoor gaat nu echt het proces in werking stellen ;)
    even kort het verhaal:
    14 juni 360 2e keer stuk
    13 juli retour
    14 juli wederom ROD, 3e keer defecte xbox er is mij via een spoedprocedure een nieuwe beloofd
    Echt vaak gebeld met klantenservice kreeg gewoon te horen dat ze me niets konden vertellen omtrent de status vanwege een fout in het systeem.
    vorige week werd mij nog verzekerd dat ie voor afgelopen vrijdag terug zou zijn.
    kom terug van weekje weg en nee hoor geen xbox
    weer even bellen, nou gaat het hoofdkantoor het proces toch echt in werking stellen alleen moet ik aanstaande woensdag even bellen om te checken of dit wel echt zo is...
    ter compensatie voor al deze ellende krijg je dan een game en een controller.
    ik word er echt moe van, er is gewoon niemand die je kan helpen enige wat ze elke keer zeggen is sorry ...
     
  10. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm..
    heb het ook even geprobeerd met mn xbox op zn zijkant, zelfde geluid en toen ik de drive open deed werd de disc letterlijk gelanceerd 8)

    Ben bang dat ik me wel zorgen moet maken...
     
  11. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag maar eens het service centre gebeld waar m'n xbox is. Heb namelijk geen mrf gegevens om die op de service pagina in te vullen. De xbox is toch al echt rond 20 juli verzonden...

    na een tijdje in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een engelse medewerker aan de lijn die me netjes te woord stond. Na de nodige gegevens gegeven te hebben zei hij "ja het duurt wel erg lang hij had al lang klaar moeten zijn. Vind je het erg als ik je even in de wacht zet?"
    Na nog tien minuten in de wacht gestaan te hebben kwam die weer terug met "ja ik ben opzoek geweest naar een nederlandssprekende supervisor of medewerker maar die heeft pauze. Kunnen we je morgen terug bellen? Want de reparatie heeft veel te lang geduurd en nu moeten we naar het repaircentre bellen om ze er aan te herinneren dat hij er nog staat en dat kan ik weer niet doen"

    Ben benieuwd of ze terug bellen heb er weinig vertrouwen mee. heeft iemand ervaring met de terugbel service?
     
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 4e console heeft het toch een paar weekjes zonder problemen gedaan. Maar gister tijdens het opstarten toch weer een foutmelding. Rode ring rechtsonder brandt nu en hij geeft E74 als foutmelding aan. Kabels zitten echter goed. Na het opnieuw opstarten was de melding verdwenen. Heb er echter geen goed gevoel over. Zet de verzenddoos maar alvast weer klaar... :mad:
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Komen ze je console ophalen ofzo? of moet je hem brengen naar postkantoor?
    Mijne is ook kapot maar ik heb geen zin in bellen.
     
  14. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS haalt hem op, maar dan moet je wel eerst naar Microsoft bellen en dan krijg je labels binnen en dan moet je de Xbox 360 in een oude handdoek stoppen en die dan in een doos doen en de labels erop plakken. Dan kan je UPS bellen met het bericht dat je een pakketje hebt voor Microsoft en dan als je dat doordeweeks voor 12 uur s'ochtends doet is je Xbox 360 diezelfde dag opgehaald door UPS.
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb gebeld maar ze zei niks over handdoeken ofzo.
     
  16. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeggen ze nooit maar het is slim om het wel te doen. Zoals ik ook al zei gebruik er een oude handdoek voor die je niet meer gebruikt, want die handdoek zul je niet meer terug zien.
     
  17. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste keer inderdaad even goed inpaken, als ie terug komt de retour doos bewaren daar ken je 'm dan de volgende keer weer in terug sturen :+ zal namelijk niet lang duren...
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Mij belden ze ook een keer terug beloofde ze, dit hebben ze toen keurig gedaan.
     
  19. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ben ook 2 keer keurig terug gebeld met de mededeling dat ze nog steeds niet weten wanneer ik 'm terug kan verwachten zit gdv al sinds juni zonder 360! tis fokkin' september inmiddels! 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mijn nu ook verzenden, maar dan krijg ik hem waarschijnlijk pas eind september terug en ik heb halo 3 legendary edition al besteld. Dan heb het spel eindelijk, kan ik hem niet spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina