1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Welkom op het forum en veel plezier met je aankopen! \o/:b:

    Je probleem heb ik nog niet eerder meegemaakt....
    Misschien is het handig om je Xbox terug te zetten naar zn fabrieksinstellingen (settings).
    Al je kabels een keerte eruit en weer terug zetten....

    Als dat niet lukt weet ik het ook niet.... Succes!
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar dacht ik ook aan.
    Misschien eventjes een andere USB-kabel proberen.

    Werkt de HD-DVD drive wel met de andere USB-poorten ????
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS is inderdaad vaak de goedkoopste. Smokin' Aces bijvoorbeeld was bij MM 24,95, bij Rodisc.nl 27,95 en bij FRS 19,99. Zelfde geldt voor King Kong. Ongeveer dezelfde prijzen. Het is alleen jammer dat FRS niet zo'n heel groot aanbod hebben. In Zwolle lagen er misschien een stuk of 20.
    Dat zou inderdaad kunnen, maar dan kan ik mijn benen niet meer op het voetenbankje leggen :+:emo:
     
  4. nvaonline

    nvaonline Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    >>Misschien is het handig om je Xbox terug te zetten naar zn fabrieksinstellingen (settings).
    >>Al je kabels een keerte eruit en weer terug zetten....

    via initial setup heb ik dit al een keer gedaan, geen resultaat.
    kabels ook meerdere keren los gehad, geen resultaar


    >>Werkt de HD-DVD drive wel met de andere USB-poorten ????

    hij wordt op geen enkele usb poort herkend :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja he. Tnx for the tip :)

    Ze hebben trouwens de HD films verplaatst bij Ro-Disc in de winkel, ik kon ze eerst niet vinden. :9
    Staan nu echt een berg Blurays en HDDVD's rechtsachter in de winkel. Samen met een lege 300 filmhouder.

    Ja toch! :D
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  6. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitverkocht..... :'-( Ben benieuwd of ik hem nog krijg dan..

    Het lijkt er anders verdacht veel op dat dit weer een manier is om goedkoop aan mailing adressen te komen is....
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was vanochtend nog niet :mad:
    En ik ben de film nu aan het kijken dus hij was echt wel voor die prijs beschikbaar.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  9. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Eén van mijn favoriete hd films. Volledig 16/9 + leuke extra: je moet maar eens die u-control (=PiP) aanzetten na he kijken van de film. Dan kun je per scene kijken hoe de film gefilmd is terwijl je de echte film tegelijk ziet spelen. Bij deze film is dat wel een leuke extra omdat men een speciale films techniek gebruikt en kun je meteen dat effect ernaast zien. De scene waar ze in de auto zitten en met dat ei naar elkaar 'spuwen'. Het is wel even wennen die u-control- maar het loont.
    Wel niet aan te raden als je de film nog niet gezien hebt.
     
  10. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag even 300 gescoord bij MM, 27 Euro. Viel me mee aangezien ik hem overal anders voor 34 zag liggen. Ben benieuwd!
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Jarhead is daar ook 9,99. Ik denk dat ik beiden maar bestel en zie wel of ik ze binnen krijg. De rest van de HDDVD's is trouwens wel super duur :x
     
  12. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Mede gamers!

    Even een vraagje ik ben ik het bezit van een full HDTV (samsung le4086b) geloof ik zo uit mijn hoofd.
    Ik heb ook de HDDVD addon.
    Ik heb hem aangesloten via Component.
    Nu merk ik op dat bij de HDDVD van 300 en Miami vice het beeld erg korrelig is. En niet zoals bij films als Flags of our fathers, King Kong, The prestige. dat de beeld kwaliteit PERFECT is. weten jullie misschien hoe dit komt? of eventueel een oplossing? licht het aan de component kabel? of aan de speler? of toch misschien aan de disc?
    Hoop dat iemand mij kan helpen......
     
  13. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je zelf al concludeert is niet elke film 'korrelig'. Het korrelige wat jij ziet wordt 'Grain' genoemd. Dit doen ze expres om de film realistischer te maken oid. De precies reden weet ik ook niet precies, ik weet alleen dat ze het toevoegen. :+
    Van 300 weet ik dat ze expres 'grain' toevoegen. Je ziet dit ook heel duidelijk bij 'Saving Private Ryan', 'Band of Brothers' en ook bij een beetje bij 'War of the Worlds'.

    Ook bij DVD's is grain toegevoegd, maar doordat HD een beter kwaliteit heeft valt het grain meer op. Je vindt het mooi of je vindt het niet mooi. Steven Spielberg gebruikt het heel veel in zijn films.

    Het ligt dus niet aan je apparatuur of de discs ;)
     
  14. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,

    Bij 300 is dat bewust gedaan, bij miami vice zijn de donkere scenes heel korrelig en de rest van de film niet. De reviews geven dit ook aan als een negatief puntje bij deze film.

    Heb jij 1080p via component? Ik weet dat er een aantal schermen van samsung zijn die dat ondersteunen via component, maar anders moet je eens denken aan een vga kabel. Die kan het wel aan.

    Heb gisteren al even naar de 300 gekeken met pip, is echt wel een goede toevoeging in deze film, zeker bij de grote vechtscenes. Deze avond ga ik hem eens helemaal zien.
     
  15. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! ik ben hier zeer mee geholpen. Inderdaad geeft mijn component kabel naar mijn weten gewoon 1080P. Een vga kabel had ik er ook tussen gezet alleen vond ik het begin scherm gewoon al minder scherp en minder mooiere kleuren dan dat via de component.
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat dat toch bij iedereen zo verschillend is. Je hoort ook heel vaak dat het juist met VGA weer mooier zou zijn. Zal wel aan de verschillende tv's liggen 8)
     
  17. Valcanus

    Valcanus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje voor de duidelijkheid, aangezien ik geen techneut ben.

    Ik ben van plan om een Samsung Le40M86B aan te schaffen (Full HD) met een Xbox 360 Elite en de HD DVD addon. Ik wil het via Hdmi aansluiten want daar koop ik de elite voor. De vraag is haal ik dan de 1080p in films over Hdmi, of kan ik het beter over VGA of component doen voor een beter resultaat :confused:
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, HDMI geeft zonder twijfel het beste resultaat en volledig 1080P.
    Ik zie zelf in sommige gevallen geen verschil met vga, alhoewel deze in theorie minder is. Het is in elk geval het beste met HDMI :thumbs:

    Daarnaast is het nog een leuk extratie dat HDMI gelijk ook geluid vervoerd :cool:
     
  19. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geïntereseerden:
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    5 films gratis? Was dat al zo? Want dat betekent dus eigenlijk dat je de HD-DVD speler koopt voor ongeveer 60 euro. Lijkt me geen slechte deal. Daar kan zefs de tweedehands markt niet tegenop.

    Die Venturer. Zou dat iets zijn?
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina