1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    andere tips:

    het begin op hard is moelijk want je hebt weinig geld, munitie en vaardigheden, maar als je eenmaal bij neptunes bounty komt wordt het beter.

    behalve telekinese is de moersleutel een goede vriend met de juiste tonics omdat je in 1 of 2 klappen iemand dood kan maken als je van achteren komt.

    een plas olie of water spreekt ook voor zich

    en U vent machines en ammo banditos zijn je beste vriend voor anti personell ammo.

    en ik merkte dat ik op normal sommige wapens haaste nooit gebruikte maar nu wel omdat je soms gewoon geen ammo hebt voor je andere wapens.

    ook de plasmids die je eerst minder gebruikte zoals enrage en security target (weet niet precies hoe die heet maar dat cameras vijanden herkennen en turrets hen aanvallen) zijn goede opties om ammo te besparen.

    vergeet niet heel veel rolletjes film te kopen want als je ieder poppetje 5 keer flitst onderzoek je ze heel snel en doe je al snel veel meer damage
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet ze stunnen en dan een headshot maken. dan zijn ze met elke pijl in een keer dood.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Thx voor de tips, vooral het eerst stunnen lijkt me goed werken! Close combat lijkt mij niet zo fijn, die tonic slots kan ik veel beter aan andere dingen besteden.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    in level 2 heb ik de 3 little sisters gevonden op dezelfde plaats.telkens als ik even op die plaats weg was en ik ging terug was er een nieuwe big daddy met little sister
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nou.. met die tonic dat je ze bevriest is het wel heel handig als je er maar 1 tegen komt. dat bespaard ammo.:)
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik zat even op YouTube en toen kwam deze tegen:
    [yt]m8OlDPqYBLw[/yt]

    Dat is dus het nummer van BioShock. Best grappig! :thumbs:
     
  7. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Hier een zeer uitgebreid interview met Ken Levine (bedenker Bioshock) over de game. Hierin wordt veel duidelijk voor mensen die niet alles helemaal goed hebben meegekregen.

    ALLEEN LEZEN ALS JE DE GAME MINIMAAL 1 KEER HEBT UITGESPEELD!!! INTERVIEW BEVAT SPOILERS!!!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb het mijn vader even laten horen die van 1948 is en die kende het nummer. Ik mag hem zelfs morgen ff de game laten zien, maar dan moet ik ff misschien de demo laten zien omdat ikzelf ver weg ben van een groot open raam waar je de stad een beetje kan bekijken. ;):9
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Pikje, ik zeg juist dat jouw idee erg goed kan werken :+ . Met tonic slots bedoel ik de combat slots die je nodig hebt voor BigSyke's moersleutel tactiek.
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon schokken, en meppen die hap,

    soms is het gewoon te grappig, om ze weg te zien rennen, omdat ze in brand staan, komen ze net op tijd in het water, bijna dood, rennen ze weer op me af,

    steek ik ze gewoon weer in brand:p
     
  11. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem net uitgespeeld, en ik vond die eindbaas zo belachelijk makkelijk. Ik had het daarna op Hard geprobeerd en dat lukte ook in één keer zonder problemen. Dat vond ik wel het enige minpuntje aan dit spel, naast dat het geen multiplayer heeft dan :)
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb het spel gister gekocht, vandaag uitgespeeld met 43 achievements op Medium.. vond het een erg intigrerend verhaal maar wel een beetje makkelijk allemaal :mad: En ben teleurgesteld dat het nu over is, Rapture is zo ongelovelijk tof 8)
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze had ik ook nog ergens in het spel gehoord.

    [yt]RbNRHuyuPSA[/yt]
     
  14. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand dit ook gehad in Neptune's Bounty?

    Iemand hier al een level gehad waar er meer Little Sisters waren dan in het pauzescherm stonden?

    Zit nu in Neptune's Bounty en heb 4 LS gerescued maar elke keer als ik het level verlaat krijg ik een bericht dat zegt dat ik nog niet alle LS heb gerescued. Heb echt uren achter een Big Daddy aangelopen maar die LS respawnen echt niet meer.
     
  15. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh, ik heb een vraagje.
    Kan je ook nog Little Sisters oproepen nadat je klaar bent in de proving grounds?
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Hmm, moet een bug zijn want het klinkt heel raar, zowiezo zijn er maar 3 LS per level max. \o/ (Althans, ik kan me niet herinneren ergens meer dan 3 LS icoontjes onderin het menu gezien te hebben.)

    Volgens mij niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  17. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's jammer, moet ik weer een stukje terug (ben vergeten ze te fotograferen :p)
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Er is wel een manier om ze nog te fotograferen, als je ze rescued krijg je af en toe een 'cadeautje' dat een LS dan afleverd bij een Gatherer's Garden, je kan hier een paar foto's maken van de LS die het afleverd :)

    Tijdens het eind gevecht word je aangemoedigd door een paar LS die hun hoofdjes door de 'Hidey Holes' steken, misschien kan je deze fotograferen, maar ik heb dit niet getest.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Even een vraagje: Ik kom nu voor het eerst een Little Sister tegen, maar kan ik nou beter voor "Harvest" of "Rescue" kiezen? Ik speel op Medium.
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb het ook op Medium gespeeld en ze allemaal gerescued.. geeft een goed gevoel en zorgt voor wat leuke momenten later in het spel.. ook al krijg je eerst misschien maar 80 ADAM voor een rescue (inplaats van 200 bij Harvest) krijg je per 3 Little Sisters (ongeveer) die je red een cadeau dat altijd 200 ADAM bevat, een plasmid/tonic en nog een ander leukigheidje. Ik zou het dus doen, mja als je graag evil speelt gewoon Harvesten ;)

    Nog een voordeel van het allemaal redden is is dat je een achievement van 100 punten krijgt aan het einde van het spel :)

    ...

    Zucht, de frustraties lopen op hier omdat ik het spel nu al uit heb en het zooo vet was _O_

    Misschien toch maar nog een keer spelen en nu op Hard proberen, Medium viel wel erg mee :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina