1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

  1. Halo 3 beta

    71,3%
  2. CoD4 beta

    28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan me niet voorstellen dat die minimaal aanwezig is. Alleen de Spartans kunnen namelijk een Spartan Laser gebruiken. Dus denk dat de gewone UNSC grondtroepwen gewoon de Rocket Launcher gebruiken.
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ook een dualbruteshotgun. Spartan is nog een extra antivehicle wapen.

    Btw ik vind beetje oneerlijk dat candyman word gebant voor iets wat ik ben begonnen.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat gezeik ook niet met bazooka, die kun je toch uitzetten??? En verplaats die dan door een pistol....heb je dat gezeur ook niet meer ;) maar het leek me wel vet als je zon raket aanzag komen dat je die dan kapot kon schieten! Maar tja die raketten komen wel erg snel naar je toe....
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede speler zorgt toch gewoon dat de rocket in zijn team blijft? Ik vind de rocket juist een prima wapen, het is sterk maar toch langzaam, hij ligt vaak op hele openbare plekken, er zit weinig munitie in, je kan hem binnen moeizaam gebruiken, en buiten alleen op middellange afstanden... Het is gewoon een powerwapen waarbij het voor de tegenstander nodig is om op geschikte afstand te blijven, en te zorgen dat je de drager ervan omlegt...
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Trouwens wel een voordeeltje dat de Rocket Launcher geen Lock-on functie meer heeft. Of zit die sinds de Beta er weer in?
     
  6. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niemand Team Rockets ofzo gehad tijdens de Halo 3 beta? 8)
    Ik vond dat die iig errug verbeterd was, zonder lock-on functie en je moest veel accurater schieten wilde je iemand dood hebben (de blast radius was dus in de beta velen malen minder dan in halo 2)

    Ik vind de lock on functie van de Missile-pod ook erg goed uitgewerkt, hij raakt lang niet zo vaak zijn doel als de rocket launcher van halo 2...
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk stukje Halo CE herinneringen, in een uberdroge montage:
    [yt]wnboGibhnTI[/yt]
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    lol er is alweer ruzie en het spel is nog niet eens uit :emo: lekker sfeertje altijd bij halo multiplayer :thumbs:
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @Arjan, om maestro hiervoor een definitieve ban te geven lijkt mij wel wat ver te gaan....We hebben onderling een stevige discutie, maar hij blijft binnen de grenzen van het welvoeglijke..mag ik dan hopen dat je op jouw beslissing van een permanente ban gaat terugkomen...met vriendelijke groeten Svennies..En airwaive ..een dol avondje onder vrienden met steeds wisselende teams als cheaten omschrijven gaat wel wat té ver....
    Het is niet omdat ik goed speel dat ik bekend hoef te zijn in nederlandse clans...oooo nee ik speel liever met belgische clans......en die hele MLG interresseert mij voor géén meter....voor mij staat de fun alvast voorop ,gewoon met vrienden gamen, samen winnen en verliezen zonder gezijk achteraf over wie en wat verkeerd deed....
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry Svennies, maar we gaan zeker niet terug komen op deze definitieve IP-ban. Hij heeft deze al eerder gehad en dit werd ongedaan gemaakt met de toevoeging dat hij een kans kreeg om zich van zijn beste kant te laten zien.

    Na de evaluatie om te kijken of zijn gedrag vooruit was gegaan en dit niet zo bleek te zijn, hebben we besloten om hem om deze reactie de deur te wijzen. Dit was de druppel die de emmer die al enkele keren was overgelopen en niet meer te legen maakte. Hij blijft dus weg en is hier ook niet meer gewenst om deze redenen.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha 2:15 :+

    Wat was Halo CE vet met 4 man split-screen.
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik van mijn kant uit begrijp jullie redenering volkomen,en ik ben de laatste hier op het forum om julie tegen te spreken omdat ik wéét dat jullie je hier op dit forum héél erg jullie best doen om alles in goede banen te leiden.En ik wéét best dat ik regelmatig in een controverse betrokken ben dat zich onderscheidt in een nederland versus belgië gevoel...maar toch , nu voel ik mij slecht...omdat ik wéét dat hij zijn definitieve ban te danken heeft aan een discutie waar ik mee verantwoordelijk voor was..Met vriendelijke groeten Sven...
     
  13. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee svennies, het ligt niet aan jouw dat hij een definitieve ban heeft gehad, zoals eerder gezegt had hij deze al eerder gehad. Hierna hebben we hem geëvauleerd of hij kwa gedrag vooruit was gegaan zoals hij beloofd had te doen. Dit bleek niet zo te zijn en hij is hierom gebanned, de discussië die jij met hem had was eigenlijk totaal niet van belang. Hij heeft dit opzichzelf afgeroepen.

    Het is niemand zijn schuld behalve zijn eigen.

    Edit: Stridone zou je geleakte screens in spoilertags willen zetten? Heb het nou even voor jouw gedaan.
     
  15. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Geleakt? Sorry, had ik geen weet van. Vond het water vooral erg mooi. Waarom is dit dan precies een spoiler? :)
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Omdat het bepaalde dingen uit levels laat zien die mensen nog niet weten.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Veel gasten in deze topic willen nog niet alles weten, en die volgen expres al die screens niet. Dus vandaar dat je beter zo veel mogelijk dingen kan spoileren :) Die screen is volgens mij niet door bungie gereleased dus dan valt die op zich onder geleakt.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  18. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe wapens :D
    [yt]9j63HKwrowU[/yt]
     
  19. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol,, PoC muziek eronder, dat past zo niet :p
    En die vlammenwerper zag er niet uit, maar dat kwam door de kwaliteit
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijke montage, en dit is ook voor wat meer herinneringen.
    [yt]yEuNId1tfHU[/yt]

    Doet het nu wel, :b:
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina