Sinds een tijdje (lees een paar dagen) is er naas het "officiele" xbw.nl irc kanaal ook een xbw.trivia kanaal op quakenet , dit komt doordat ik een keer een trivia bot in de chan zette wat iedereen erg leuk vond maar het werd onoverzichterlijk dus toen heb ik maar een apart channel opgestart . Dit gaat erg goed, het is altijd gezellig enz maar de vragen zijn met name gericht op amerikaanse geschiedenis e.d. wat voor sommige mensen (sommige niet, toch koesj ) erg moeilijk is. Daarom hebben we besloten om een xbox trivia vragen set te maken . Natuurlijk kunnen wij dit niet alleen dus heeft Netrab een leuk script geschreven waar jullie allemaal een vraag (of meerdere) kunnen toevoegen aan de lijst. Dus als jullie je steentje willen bijdragen post dan je vragen op http://www.pruts.nl/~luuk/xb/ of join het #xbw.trivia kanaal op quakenet om mee te doen. Alvast bedankt en bedankt netrab voor je hulp met het script enz
meet the king van xbw.trivia hahahah helemaal lijp.... gewoon 100 goed... dat is nog eens een voorbeeld van tijd doden verslavende shit
Al die gasten waren rond hetzelfde aantal. Ik had ze toen ingehaald. Nu zal ik wel weer helemaal achter staan.
de eerste beta met Shriko, Spleasure, Koesj en Clawviper ging goed nou nog wat vragen erbij en het is helemaal goed