1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Net eindelijk mijn code ontvangen en hij is nu aan het downloaden:D
     
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Waneer kunnen Nederlanders de beta "legaal" downloaden?
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Over 1 a 2 weken.
     
  4. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee... Je pakt de M16A4 en je ownt hun hard. Mijn begin potjes gingen juist zwaar goed.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jes mailtje met een token :D pimp :D
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ah kan ik je nu eindelijk echt uitnodigen :+
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    :D jesss
    zou verdomme een tijd worden niet dan :D ben hem, nu het downen dus strax effe online leip doen :D

    edit hoe zit het eigelijk in de beta, je kan max level 11 maar hou je die ook strax met de full game, niet dat je dan weer op 0 moet beginnen
    :p
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als ik find a game doe, blijft hij heeeel lang op "DOWNLOADING GAME SETTINGS" staan en gebeurd er niets :confused: moet je nog iets speciaals doen?? want ik wil zooooo graag spelen :D
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    geen idee had ik niet. gewoon ff wachten denk ik.

    Surround is btw ook super, hoor de enemie van alle kanten komen _O_
     
  10. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Update 2

    Hey Everyone

    Some of you have been receiving the "Downloading Game Settings" message for extended periods of time (more than 30 seconds). This is caused by Packet Loss, which means a file / data was lost as the server was sending it to the client.

    A quick fix for this is:

    - Backing out to the Dashboard and restarting the Beta.

    You may receive it more than once, but don't worry, just back out again and restart.

    However, I wanted to let you all know that we are aware of the issue, it has already been fixed in the main game, and we are working on getting an update out which will fix this in the beta as well.

    Thanks for all the feedback, and we'll have an update out to you as soon as we can.

    Check for updates on the matter in this thread: http://www.charlieoscardelta.com/board/viewtopic.php?t=29817

    Bron: FourZeroTwo

    De level cap in de beta is nu inderdaad 11 en zal tijdens de beta in fases naar 20 worden verhoogd en ik heb begrepen dat het echte spel 65 levels heb. Jammer genoeg kan je je voortgang van de beta niet overzetten naar het echte spel maar dit is ook eerlijker voor niet beta spelers.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm cod4 servers hebben problemen volgens mij. Erg veel lag nu en veel time outs bij iedereen..
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gister ff de beta gedownload en damn heerlijk spel. CoD3 vond ik echt grootste flut spel maar lijkt erop dat dit weer een top game wordt, zoals ik CoD2 ook geweldig vond.

    Leuk dat je nieuwe wapens en andere gadgets krijgt als je rank omhoog gaat en je eigen wapenpak kunt samenstellen. Graphics zien er goed uit, het spel speelt lekker zoals op CoD2 en je kunt ook niet meer in voertuigen wat 1 miljoen keer beter is.
    Extra + punt is dat je beloont wordt met extra's als je bv 5 man achter elkaar killt, heerlijk.

    Wel een nadeel is dat meeste wapens (semi) automatisch zijn en je van vele kanten vaak 30 kogels naar je hoofd worden geslingerd, er zijn nog maar wenig wapens die 1 kogel per keer afschieten waardoor het nu zo is als je beschoten wordt je zo goed als dood bent. Maarja komt door die moderne wapens :lol:


    Heerlijk spelletje!
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    majh ext honder keer demo opnieuw opgestart twintig keer me sbox rebooted en het blijft :mad: gvd man als ze deze zooi nou eens fixen!! Ben een van de grootste codfans, maar jammer dat me eerste ervaring met COD4 Zaad is met hoofdletter Z :mad: hopelijk geen voorteken :) _0/
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb er opeens ook last van, pas sinds een uur, maar nu gaat het niet meer weg, ookal start ik opnieuw op, wel balen maarja.
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Is de Euro beta eigenlijk al van start? En is er een mogelijkheid om hiervoor mezelf op te geven of ben ik al te laat? ^_^
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee de beta begint in Europa pas over 1 a 2 weken. Als je erin wil komen zou ik CharlieOscarDelta in de gaten houden voor een exacte begindatum en meer informatie.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hebben op dit moment heel veel mensen last van. Infinityward is er mee bezig.

    (wanneer je 15min wacht ofzo kom je er uiteindelijk wel in, maar dat schiet niet op natuurlijk)
     
  18. charger

    charger Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    your Rank in the Beta will not carry over to the retail copy of the game.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    erg bedankt voor je reactie!!!
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap er op dit moment weinig van. Ik heb mij een aantal keren proberen in te schrijven op Charlie, echter kreeg steeds een soort van SMT-foutmelding. Vandaag net weer een poging gedaan en krijg prompt de melding dat ik al een account heb onder dit emailadres (wat overigens het adres van mijn hoofdaccount van XBL is). Ik druk op het beta gebeuren, waarop mij gevraagd wordt of ik eerst een mail van hun wil bevestigen, echter die mail heb ik nooit gehad!

    Ik heb de mail nog een keer laten sturen, maar ook die lijkt niet aan te komen, ook niet bij de ongewenste post. Het is overigens een gewoon hotmailadres, niks bijzonders. Iets wat ik hier aan kan doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina