Vrijdag is het Gears of War avond. Aangezien vandaag de gratis map pack uit komt. Stel ik voor om deze maps + standaard te gaan gebruiken. Wie spelen er a.s. Vrijdag mee en wie nodigd de mensen straks uit? Dag: 7 september tijdstip: 19:30 - Game: Gears of War Type: Annex Download de HIDDEN FRONTS map Packs De volgende mensen hebben zich aangemeld : NB 8 man per server Gamertag: Server 1: X Angel of War Dutchman076 MarijnOo MidnightGamerr Dazlindragon ToxicVenom 81 H0osie NL Freekiej Server 2: Koen vd Vorst Freekiej Rave Shield Intraxz nl madd monkey NL myHighness Gold Rush NL Server 3 DvD NL Lethal AK47 Unrealer Johnny N0 Shoes Dark Miracle Avengtar NL Yarvis NL Kethij De volgende mensen doen misschien (of later) mee : theRedDevilNL Fardo NL S9 I DarkneZz Post in deze thread je gamertag en/of je mee speelt Als je mee speelt kan je dan ook aangeven of je de host wilt zijn, zodat je de andere kan uitnodigen?
X angel of war doet mee!!! ff edit, ik wil eventueel ook host zijn, dat is geen probleem, zet maar in de startpost wie er allemaal host is en wie niet, bijv: x angel of war : host andre gamertag andre gamertag enz. enz. blablabla : host zoiets dan heb je een mooi overzicht en dan onder de gene die host is de spelers zetten die hij moet inviten en dan de volgende host, slim he
Wil wel meedoen, weet alleen niet hoe laat ik kan beginnen, werk 's avonds, soms tot 1900, soms tot 2100 of daartussen in. Als dat geen probleem is (en je niet heel goed hoeft te zijn ) zou ik graag meedoen.
Count me in, en kan eventueel ook wel hosten. Ik zuig wel in GoW maar we zien wel hoe het gaat. Gamertag: H0osie NL
Ik doe dan wle mee ik wil nog even de laatste achievements halen Ik kan als het moet eventueel wel hosten maar dan moet ik met m'n kabels gaan ouwe hoeren... S9 I DarkneZz is de naam! N.B. Ik kan misschien een clanwar krijgen maar dat meld ik zeker dan wel voor vrijdag!
Ik kan wel 5 man inschrijven maar weet niet of dat de bedoeling is (Ons GoW team) en dat wil eigelijk altijd met elkaar in 1 team. En misschien is het niet leuk voor de tegenstander.
nee at is niet de bedoeling .. het gaat hier om xbw leden die met elkaar spelen .. geen clan battle of zo iets
Kan je het niet beter in een ander forum gedeelte posten aangezien hier veel mensen actief in een clan spelen. Miss Green Mile en Xbox 360 Games gedeelte.