1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup yup!! Game is echt vet!! En je word er ook elke keer weer helemaal in getrokken, en dat vind ik zo geweldig! iemand nog tips voor die Spider Slicers?? Die lui zijn echt irri neer teknallen en zijn ze vlakbij je dan doen ze best wel veel damage....
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    antipersonnal ammo heeft ze zo dood

    edit:
    en vooral als je ze veel geresearched hebt
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Shotgun met stroomkogels (buckshot). Dat helpt goed. En anders met je plasmids wat uitproberen ;)
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje: stel je bent van Extra Nutrition 1 naar 3 gegaan, betekent dat dat ik 2 niet meer kan pakken?
     
  5. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    2 kan je dan ook gewoon nog pakken, wil je de tonic collector achievement halen MOET je 'm zelfs zien te vinden...
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat weet ik, maar als het goed is moet hij in het level Fort Frolic onder in de kelder bij Sinclair Spirits liggen, maar ik zie hem nergens:mad:
     
  7. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, heb 'm vanmiddag ook lopen zoeken, maar ben vergeten waar hij ook alweer lag. Volgens mij ergens beneden in Poseidon Plaza...
     
  8. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit. Net na me werk BioShock gekocht, wil ik hem net gaan spelen blijft ie hangen in het difficulty menu... Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad?

    EDIT: Beter! Hij doet het na 3x opstarten
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    nvm, heb hem al:thumbs:
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ik zit nu ook al ongeveer in het midden van Fort Frolic (3 LS al gerescued, en van die foto's die je moet maken voor dat Masterpiece geval heb ik er ook al 2 van de 4 gemaakt.

    Eerst vroeg ik me altijd af hoe ik die Medical Expert 2 kon krijgen (want die zit gewoon vast achter glas waar je niet bijkunt komen, ook niet door het kapot te schieten ofzo). Maar in die walkthrough die jij postte kwam ik erachter dat ik die Medical Expert 2 kreeg van die Sander Cohen (later in dat level).


    @ Chorus, waar kan ik hem (ongeveer) vinden? :)
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je gaat dus naar Sinclair Spirits, drukt op dat knopje achter de bar. Dan loop je Sinclair Spirits weer uit en dan moet je zoeken naar een trap dat naar beneden gaat, als het goed is is daar de deur dan open en zie je de Tonic vanzelf.
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb nu in die laboratoriums al die little sisters gered,maar geen achievement gekregen?
    Of krijg je die pas als je de game uitgespeeld hebt?
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    pas als je de game uitspeeld ;)
     
  14. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen aan de game. Nu zit ik in medical pavillion en moet ik die telekinesis zoeken. Op een gegeven kom ik bij een ruimte waar een mannetje vlucht en de weg geblokkeerd wordt... Iemand een tip hoe ik nu verder moet en waar ik die telekinesis kan vinden of is het iets met zo'n speciale kogel die ik ergens voor moet gebruiken?
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ff een tip als je vast zit in het spel druk rechts op de d-pad of druk op back knop en dan Y
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik ben nu zo'n 15 uur bezig denk ik en ik heb 'm nog niet uitgespeeld. Ik probeer dan ook zo veel mogelijk te zien.
    Alleen vind ik de lol er nu wel wat afgaan in Arcadia. Duurt allemaal wat lang die dingen zoeken.
    Wordt een beetje saai, de game blijft top, alleen ben ik benieuwd of ik er nog zin in heb om t te spelen nadat ik het heb uitgespeeld.
    Ik hoop het wel.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als je in de grote ruimte (waar een turret in het midden stond) aan de achterkant naar beneden loopt, dan heb je daar ijs. Dat kun je smelten door je vuurplasmid te gebruiken. Daar vind je verderop ergens de telekinese plasmid.

    Dat mannetje wat "vlucht" gooit zeker van die granaten? Die granaten gebruik je om de doorgang die geblokkeerd is vrij te maken (door middel van telekinese).
     
  18. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de eerste little sister rescued dan krijg je 'adam', maar kopen jullie er dan gelijk wat van of bewaren jullie het? Als ik wat wil kopen zijn namelijk al mijn slots al bezet!
     
  19. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Na Arcadia komt Fort Frolic toch? Geloof me, die is echt briljant. _O_

    @MvDrunen: Je kan al snel een nieuw slot erbij kopen. :)
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Fort Frolic is echt vet! Ikke is nu Bij Ryans Office, echt net! Sta nu voor die lift als je de level ingaat! Maar wou het morgen doen! Hoe ver ben ik nu?? Uitgespeelt omdat ik bij ryan ben??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina