1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ik heb dat gedaan wat jij me vertelde, toen ik daar dus bij Sinclair Spirits omlaag liep stond daar alleen maar een PttP machine in het water? En geen Tonic.

    Ik ben net die Sander Cohen tegen gekomen, en hem dus gewoon laten leven. Het enigste on ontdekte stukje in Fort Frolic is nu dus die trap naar beneden waar een hek overheen ligt.
    Op die poster staat de tekst: "More items downstairs". Ik weet dat deze vraag al ontiegelijk veel keer is gevraagd, maar hoe kan ik deze open krijgen? O-)
     
  2. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 60% ongeveer. :)
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet naar buiten lopen, uit Sinclair Spirits.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En dan zal hij daar buiten gewoon ergens liggen? In die kelder dan? Is dat eigenlijk die kelder met dat hek erop waarbij de tekst "More items downstairs" staat? Hoe krijg ik deze open, of is die nu al open door op dat knopje achter de bar te drukken
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Op internet stond dit en dat had mij geholpen:


    Location: A complicated one to find. First, go into Sinclair Spirits in
    Poseidon Plaza and hit the switch behind the counter (The same one that opens
    up the basement to the P2P machine), and head back outside..A previously
    grated over stairwell will now be open. Walk down the stairs and you should
    see Extra Nutrition 2 sitting on a box on the far end of the room.

    Comments: This is a sneaky little Tonic to find, an "Upgrade" to the last one
    acquiring this causes tons of Spider Slicers to spawn and attack you
    (In a creepy way too), and is just not worth the trouble. Only acquire if
    you're looking to capture all the tonics.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt! Zoals ik uit die tekst kan opmaken, is nu dus dat hek boven die trap open. Morgen maar even checken dan.


    Zo net heb ik ook die Lucky Winner achievement (jackpot behalen bij zo'n gok ding in Fort Frolic) gehaald. En het was inderdaad erg lucky. :9
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  7. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst nog die deur in die open gaat. Daar moet je een splicer doden en dan pas gaat je trap open (iig bij mij zo).
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan je later nog terug naar het eerste level om alsnog een Little Sister te redden ? :9

    De eerste keer had ik wel de BD vermoord, maar was er steeds geen LS te bekennen.
    Nu weet ik hoe dat komt, en zou ik graag terug willen gaan om alsnog de klus te klaren. :)
     
  9. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup dat kan gewoon. Als je met een bathysphere terugreist naar bijv het eerste level, en je drukt op start. Dan zie je hoeveel little sister er nog gered kunnen worden (die plaatjes MET big daddy). Zo kun je gewoon alle levels afgaan en alle little sisters redden :b:
     
  10. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht heb ook maar bioshock gehaald een hele mooie game maar wel snel uitgespeeld na 10 uur was ik klaar en ik vond eigenlijk als je een level hadgespeeld de rest er ook zo uitzag beetje eentonig:mad: en dat is wel jammer voor 60 eurie
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Dit is echt de meest misplaatste opmerking die ik ooit bij een 360 game heb gezien. Ten eerste is het volgens mij onmogelijk om BS uit te spelen in 10 uur, zelfs op easy incl rushen lijkt me dat lastig. Daarnaast neem je dan echt niet de tijd om alles in Rapture te verkennen en daarnaast heeft Bioshock echt de meest diverse levels die ik ooit heb gezien. Ja de sfeer is overal hetzelfde dat klopt, maar geen enkele kamer, gang, markt of plein is hetzelfde.

    Je uit kritiek op een tweetal punten die er juist voor zorgen dat Bioshock zo uniek is op het gebied van FPS-ers.
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    heb Bioshock gisteren uitgespeeld en moet zeggen dat ik hem zeer de moeite waard vind...

    ga hem sowieso nog een keer uitspelen maar dan met little sisters die ik harvest....

    erg mooie game die in mijn ogen zijn geld waard is
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoe zit het eigenlijk met die Research Achievements, moet je gewoon foto's blijven maken van het genoemde totdat je de Achievement krijgt? :{
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar zie je hoelang je bezig bent?
    Ik heb de game sinds gistr en ik geniet er enorm van. Lekker op mijn gemak de kamers bekijken en ontdekken. De eerste big daddy is lastig, ik was zelfs de LS kwijt....loopt die dan weg als de BD dood is? (Ben toen opnieuw begonnen omdat ik die niet kon vinden, oude save game).

    Ik ben nu voor 2e keer met een lift naar een nieuw deel gegaan, zover ben ik toch nog niet...of wel??? (1e keer was dus vanaf de vuurtoren).

    Die 3e BD, met een gun, wil gewoon niet dood :mad:...
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je balk vol is op c nivo moet in totaal 3 +jes krijgen , dan krijg je de achievement , niet echt heel moeilijk aangezien je 3 a 4 foto's per object kan schieten voor dat je krijgt 'score to low' , als je die ziet is het afmaken en de volgende opzoeken.....

    voor Research PhD moet je ook foto's maken van cams , turrets en vliegende bots....

    je bent pas op 20-25 % van de game denk ik
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heeft iemand toevallig Bioshock besteld bij GcShop?
    Zoja, krijg je dan de tin disc versie of de normale versie. :)
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    vraag het ze zelf : 074- 8511781

    :b:
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    He vraagje over die Lucky Winner Achievement. Kun je die alleen halen in Fort Frolic?? Anders moet ik een eindje terug....ik kom die gok automaten ook nog later tegen hopelijk?? Anders zou ik dat best wel k*t vinden want ik zat er toen wel een tijdje te gokken :p In Fort Frolic dan
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet terug want je komt ze verder niet meer tegen.....
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wanneer en waar kan dat dan? 8)
    Staat zo een bathysphere op mijn map? (nog niet gezien iig :x)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina