Ow ok. Als je de demo niks vond, vind je het spel ook niks want deze demo liet wel goed de mogelijkheden van het spel zien. Ik was gelijk verkocht na het spelen van de demo
geklets , het enige wat ze gelijk hebben is dat het sandbox game is..... verder 2 verschillende verhalen en op zo veel punten verschillend. ik heb ze allebei en heb van allebei genoten maar wel op verschillende manieren....
De co/op in crackdown is wel heel relaxed. Alleen jammer van de korte missie-verhaallijn of hoe je het ook zou willen noemen. En idd het is een heel ander spel dan Saints row,mee eens.
Ik zoek een co-op partner, voor Crackdown. Iemand zin om met mij alle missies te spelen? Voeg me maar toe: mthais
Eey mensen, Ik heb een montage gemaakt van Crackdown op het nummer "Extreme ways" van Moby. Het is niet erg goede beeldkwaliteit, het is via videocamera gegaan, maar laat ff weten wat je er van vind! :b: [yt]JQj0RVNaDXg[/yt] \o/ Eellie
*Gaat ff heel serieus doen * + Voor shakey cam erg goede kwaliteit + Goede overgangen, lekker simpel maar past er goed bij + Muziek past er ook goed bij + Leuke tricks - Begin duurde iets te lang Meer negatieve punten kan ik eigenlijk niet vinden 8.5/10
heel erg jammer , ik vermaak me uitstekend met crackdown Moet alleen nog de eindbaas van Shai-gen afmaken. Enigste minpunt : prepare to die ! PRepare to die! die ! Prepare to DIE ! die ! You're gonna die ! Prepare to die DIE DIE DIE You're gonna die !
Ja zo irritant heh Wel jammer dat er geen vervolg op komt, vond het een erg originele game en zelfs de achievements waren weer eens heel wat anders. Maja wie weet dat er over een paar jaar nog 1 komt.
dat springen met die ramptrucks is echt vet. ik deed het eerst altijd met die barrels, maar toen kwam ik er achter dat het met die trucks beter ging.
ben bezig met orbs collecte (game al meerdere malen uitgespeeld dmv gang respawn) wie zoekt er mee? voeg me toe!