Post hier dus de 360 spellen waarvan je weet dat ze met 4 personen op 1 tv te multiplayeren zijn. Ik vond dit altijd ook een van de sterke punten van halo(2) en unreal championship en bij het zoeken naar games staat wel splitscreen maar spellen als gears of war zijn dan helaas toch nog maar voor 2 spelers.
Er zijn maar weinig spellen die dit hebben. Als je bij het lijstje multiplayer kijkt op de Mainpage onder Games kom je ook maar op weinig uit. Maar DOA4 en BomberLive heb je het wel.
het zou fantastisch zijn als er voor de xbox 360 een soort mario party of zelfs mario kart gemaakt worden. eigenlijk zie ik het niet gebeuren, maar het zou wat zijn
mario party online lijkt me wel vet! alleen wel de eerste delen, die ook op de n64 kwamen, waant die anderen zijn zo vergezocht met die characters imo mss als een arcade game ofzo, denk niet dat nintendo of wie dan ook de rechten op mario heeft dat toelaat
En welke games kan je ONLINE spelen met zijn 2en (meer mag ook) op 1 Xbox. Dus via Xbox Live, als gears of war.