Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    hmmm ja tuurlijk vind de een pes beter dan fifa (ik ook) maar ik heb nu fifa 07 gerolen, ik wilde toch eens kijken hoe het was, maar na 2 potjes vind ik het gewoon al niet leuk meer, het is allemaal zo statisch, ik simuleer alleen de wedstrijden. Wat eromheen gebeurd is wel leuk, dat coach gedoe. Maarja daar gaat het niet om gewoon. Als je nooit pes heb gespeeld, of nooit goed hebt gespeeld, kan je mij niet wijsmaken dat fifa beter is.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    PES is het betere spel als je puur kijkt naar het realisme, klaar. Alleen vindt niet iedereen dat fijn. Die willen liever een easy to play game en dan snap ik dat ze FIFA "leuker" vinden. Ik heb het dan ook puur over gameplay, want gezien de randzaken wint FIFA het op gemak (graphics, presentatie, geluid, game-modi, noem maar op).
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Als het realistischer is zegt dat nog niet dat het een betere gameplay heeft. Als ik realisme wil ga ik buiten wel een potje voetballen met wat vrienden... Vind het altijd zo'n onzin dat spellen die realistischer zijn ook beter zouden zijn... Halo is toch ook totaal niet realistisch maar toch het beste xbox spel ooit. Ik ben het met je eens dat PES realistischer is, maar niet dat het een betere gameplay heeft.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het spelletje an sich loopt vloeiender dan FIFA. Daarom is de gameplay beter. Maargoed, dit is een eindeloze discussie.
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Halo is dan ook zwaar overrated in my opinion. :p

    PES heeft spannendere gameplay. Geen 1 match is hetzelfde.
     
  6. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    met fifa is ook geen match het zelfde
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnz, als je realistisch wilt pak dan een bal en ga buiten lekker voetballen..

    Pes en Fifa hebben beide hun plus en minpunten get over it|:-

    Pes is beter
    Fifa is beter

    zeikerds!
     
  8. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    de fifa fans zijn geen zeikerds maar de pes fans laat die pes fans lekker in het pes topic zeiken en kom aub niet in dit topic over pes praten hoe goed die is want heb pes 6 zelf gespeelt en dat spel is niet eens next gen consol waardig
     
  9. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Quick - Rik je hebt gelijk.

    Maar de demo van 08 mag nu wel komen op de x360!
     
  10. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja komt waarschijnlijk pas de 6e
     
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zit ook echt te wachten op de demo... jammer dat het nog even duurt
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk nog later.
     
  13. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja voor de ps3 denk de 10e
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook bij Fifa fans heb je zeikerds, overal kom je ze tegen.
    maar je hebt gelijk dat fans van een bepaalde game gewoon lekker in hun eigen topic moeten blijven.

    en ook wat betreft deel 6 van Pes op de 360! was gewoon een waanzinnig tering spel maar op de ps2 was hij weer goed.

    maar goed ik hou van beide games, en kan me er prima mee vermaken en kijk dus weer uit naar zowel fifa als PES
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik al jaren, ieder jaar hebben we precies dezelfde discussies. Het is wel zo dat PES spelers altijd Fifa zitten af te zeiken in het Fifa topic (bij voorbaat al). Die golf wordt straks alleen maar erger als die demo er is. In de ogen van de PES spelers (op een enkeling nagelaten) kan Fifa weinig goeds doen. Maar ik blijf tenminste wel in de Fifa thread hangen. Ik zit niet PES af te zeiken in het PES draadje (ook al heeft dat spel totaal mijn interesse verloren). Maar andersom gebeurt het wel vaak, dat is wel een beetje jammer. De 1 speelt PES, de ander Fifa, dat is toch prima. Ik vind dat afzeiken van elkaar niet echt nodig
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Key features van FIFA 08 bekend

    Dinsdag 04 september 2007 - Electronic Arts heeft de factsheet van hun nieuwste voetbalgame Fifa '08 vrijgegeven. Hierdoor komen we weer wat meer te weten over deze footie-titel, die niet lang meer op zich laat wachten. De release staat gepland op 28 september.

    # Clinical Finishing — A true next-generation ball-striking engine calculates shot success by combining an almost infinite number of different contexts, including ball spin, pressure from defenders, player attributes, and even air pressure to recreate the drama and unpredictable nature of shooting.

    # Intelligent Football -- Now featuring AI with a 35-point decision engine which enables players to process 1,000 potential options and reactions every second in real time -- more than 60,000 options every minute -- via a dynamic ‘Threat Map’ system to capture the excitement and realism of football.

    # Be a Pro: Offline Training — Think and react like a real professional football player. Play the entire game as a fixed player while getting real time feedback and analysis on the fly. A unique camera angle keeps both player and action in focus, zooming in when you’re on attack.

    # Pro Skills — A new, organic building-block system enables you to combine tricks and skill moves together to recreate signature moves from the real-world superstars or define your own style of play. Animations can be interrupted at any time to transition into a new move, just like real life.

    # Manual Controls — Dictate the play with new manual controls for through-passing and crossing. Now use the right-stick to quickly switch defenders and choose exactly who you want defending, when you want him.

    # Online Leagues – Create and organize your own multiplayer Friends Leagues and tournaments with all the tools in-game.

    # EA SPORTS™ Interactive Leagues: – Represent your club online against your rivals throughout the season in the F.A. Premier League, Bundesliga, French League or Mexican 1st Division. Features weekly in-game pod casts by the development team.

    # Video Upload: Capture your best goals and highlights in-game and bring them online for the world to see. Upload your highlights to the FIFA 08 website to create the ultimate highlight reel to prove the stories you are telling your friends are all true. Because without the footage, it’s fiction.

    # Real World Football News — Receive up-to-the-minute football news and podcasts from media outlets.

    # Complete Authenticity — Dramatically more authentic and exhilarating with 620 licensed teams, 30 official leagues, and more than 15,000 players.

    # Tournament Mode – Play 60 tournaments, including 35 officially licensed ones, or create one of your own.

    Zoals je merkt zijn er een hoop nieuwigheden toegevoegd. Zo zal je via de game dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste voetbalnieuws, zullen er online toernooien worden georganiseerd, kan je je eigen filmpjes online zetten én is de A.I. sterk verbeterd.

    ^_^
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28

    Omg_O_
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ze kunnen wel schrijven daar bij EA :D

    Ben benieuwd naar de demo (mijn Xbox is helaas defect, dus ik zal even moeten wachten), dus ik lees de reacties binnenkort wel. Gaat mij met name om de info bij Clinical Finishing en Intelligent Football.

    We shall see..... ;)
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    tsja, PES is mijn favo serie. Maar ik moet zeggen dat deze features zeer vet zijn. Vooral het online toernooien organiseren en filmpjes uploaden. Zit er ook online 2 vs 2 in? Want dan heeft deze FIFA alles wat ik bij PES mis. Ben nu ook benieuwd naar de demo. Want uiteindelijk gaat het natuurlijk om de gameplay.
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vorig jaar had je ook zo'n lijstje met al dit soort verbeter puntjes... en hoeveel waren daar van waar? Niks in mijn ogen, t speelde net zo bagger als altijd!

    Ben benieuwd naar de demo...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina