Mijn 360 heb ik op 29augustus terug gekregen, ik wilde afgelopen zondag een andere faceplate op mijn 360 doen...zie ik tot mijn verbazing dat er geen garantiezegel meer op zit.
Maandag 3 sept.
Mail gestuurd naar M$
Dinsdag 4 sept.
Antwoord gekregen van M$ dat ik z.s.m. contact op moet nemen met M$
Wat later die dag.
M$ gebeld, verhaal nogmaals uitgelegd...die jongen ging even contact zoeken met de 2e lijn...nou 10min later vertelde hij dat ik 's avonds nog maar een keer moest bellen omdat de 2e lijn niet bereikbaar is.
Die avond.
M$ weer gebeld....weer hele verhaal uitgelegd...die gozer weer contact zoeken met de 2e lijn....na 10min kwam hij weer terug met de melding dat het geen ramp was dat mijn garantie sticker pleite is....mocht mijn 360 kapot gaan dan kan ik hem zonder problemen opsturen naar M$..
Ik vroeg aan die gozer of ik dit verhaal zwart op wit kan krijgen...nee dat kon niet vertelde hij...het enige wat hij voor me had is een referentienummer waar ik aan vast kan houden...want een nieuwe sticker wilden ze ook niet opsturen...
Nou het zal mij benieuwen als de mijne ooit nog kapot gaat...ik hoop echt van harte dat ze hem dan repareren en dat ik niet het gezeik ga krijgen dat ze mij de schuld gaan geven dat ik hem er af heb getrokken en dat mijn garantie voorbij is...
Thats my story so far!
Laatst bewerkt: 5 sep 2007