jep een TV-tuner kaart, heb ik ook toevallig in men pc zitten, dus binnekort kan ik wat game footage opnemen
Dan wel een tv-kaart die werkt via een PCMCIA-kaart of Express-kaart. Een USB-kaartje gaat alleen maar problemen geven.
maar aangezien hij in de topic titel: (scherm) heeft staan neem ik aan dat hij dan puur via het notebook scherm wil gamen. Dus niet capturen. En dat gaat niet lukken.
Dit kan alleen met een capture kaart ... de usb capture kaarten ondersteunen geen PAL-60 dus de kans is klein/nihil dat het gaat werken. tevens heb je heel veel kwaliteits verlies zie voor vragen over capture kaarten: [Algemeen] Machinima & Game Capture
Ik zit dus ook met dit probleem, ik heb wel een VGA aansluiten op m'n laptop zitten. Ik heb een VGA HD AV Kabel aangesloten, van me xbox naar de laptop maar de laptop doet verder niks..
Op deze aansluiting kan je alleen een externe monitor aansluiten. Als je naar eigenschappen videokaart gaat , dan zie je dat op jouw laptop 2 monitoren aangesloten kunnen worden. 1. LCD scherm van de Laptop. 2. Externe Monitor.
Je begrijpt het verkeerd. Een Xbox360 aansluiten op de VGA-aansluiting kan voor grote problemen zorgen. Je kan bijvoorbeeld de videokaart in de laptop beschadigen. Deze aansluiting is alleen geschikt voor het aansluiten van een extra 2e monitor. Wil je toch de laptop gebruiken voor de Xbox360 dan zal je een capture-kaartje moeten kopen. Heb het vanmorgen nog eventjes geprobeerd maar de beeldkwaliteit via composiet (gele stekker) is heel slecht.
Dat is dan eerder te wijten aan de kwaliteit van de capture kaart, want bij mij is het best ok (niet haarscherp)
ja maar wel SD signaal, dus geen HD signaal. Dus een resolutie van 756xnog wat of 640x480 ofzo. En dat ziet er niet uit op een scherm met resolutie van 1280x800 ofzo. Goed genoeg om te capturen, maar niet echt om op te spelen (wat de topic starter waarschijnlijk wilde)