1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    er zou geloof ik binnenkort een officiele releasedatum bekend gemaakt worden, een medewerker van Gearbox zegt op het forum dat hij binnenkort uitkomt 8)
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik hoorde dat hij volgende week woensdag al in de winkel ligt!



    :cool:
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    grapje?? of serieus???!!!
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee echt, is al een tijdje bekend hoor :eek: .
     
  5. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet! Waarom heb ik daar dan nergens iets over gelezen? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geloof er ook erg weinig van. Game is ook nog niet te pre-orderen.
    16-11 is ook pas over 2 maand he? 'T is nu pas 05-09
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat er mensen hier nog serieus op in gaan, zijn jullie nou zo onzeker :+ ? Er is de laatste tijd verrassend weinig informatie bekend gemaakt over deze titel, ik vrees het ergste...
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Denk november en anders december ofzo. Die andere ubi titel(s) zstaan ook voor november. En denk toch niet dat ze alles tegelijk gaan releasen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gebeurde bij de vorige 2 delen ook er wordt heel weinig informatie gegeven, dat is gewoon gearbox.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar waar is die hype dan? Laatste keer dat ze iets lieten zien was tijdens de ubi days! E3 niks, GC Leipzig ook niks :x .
     
  11. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ook idd ergens in November.
     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ach die 2 maanden wachten lukt me nu ook nog wel na 2 of 3 jaar al bijna te hebben gewacht 8)
    alleen als hij weer wordt uitgesteld... 8)
     
  13. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens de E3 zijn is er wat laten zien, dat zijn de laatste beelden die op gametrailers.com staan
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoorde net op gamekings misschien niet zo goed nieuws want het pers event wat 13 september in nederland wordt gehouden gaat niet door en ubisoft geeft geen reden, meestal is het zo als een pers event niet door gaat dat de game niet binnenkort uitkomt.
    Dat zal mooi kut ook gta 4 uitgesteld en haze alleen voor de ps3.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb het ook gezien , ik wacht op bevestiging van de Ubisoft :mad:
     
  16. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    zou jammer zijn, ik wacht op deze topper van het jaar!
     
  17. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat Ubisoft snel met opheldering komt.
     
  18. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft had toch beloofd dat onder andere AC, BIA en andere titels die ze op de E3 lieten zien. Dit jaar nog zouden uitkomen.. Maarja je weet het nooit meer de laaste tijd, het lijkt wel een trend om games uit te stellen.
     
  19. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet iets speciaals van de laatste tijd, heel veel spellen worden uitgesteld, dat dat nu de laaste tijd met wat grote titels gebeurt, zorgt ervoor dat het opvalt
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet niet of dit al gepost is maar het is een update van randy op het gearbox forum.

    I'm back from Germany and wanted to make a quick update.

    We are past Alpha (many weeks past, now) and have been driving like mad towards Beta. The team is blowing my mind every day.

    I was spending a few minutes this afternoon in one of the level design offices chiming in on some new dialogue direction for player training purposes in the first chapter. Let me just say: Jeramy is a great Director. Mikey was going to keep working late to do some rewrites in time for the pick-up recording session tomorrow morning - he's hardcore.

    The biggest contributing factor to lack of news and information is that the team is one million percent focused on spending every possible minute finishing the game.

    But it's worth it. The game is coming along HOT. Example: I've seen some new techniques being used by the guys for terrain details that, well, make everything else I've seen look last gen. I want to pimp these guys up with their work soon. From the level design work to the cinema work and the art that is behind it, I've seen some pretty amazing stuff.

    There is a lot of effort right now to take all this stuff that *looks* amazing and make sure that all of the game play is usable, accessible and equally amazing.

    Also, I'm taking steps now to (finally) lock in an actual release date. Don't expect to hear anything immediately. It's likely we'll lock one in soon, but Ubi and Gearbox will probably sit on announcing it until we have a solid beta - just in case. I know everyone is really wanting to know when, but none of us want to commit to something that is wrong.

    I haven't forgotten my promise for exclusive screenshots and/or video on Gearboxity. It's going to happen, just have to time it right so as not to distract our efforts and momentum in development.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina