recharge batterijen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wiebe87, 5 sep 2007.

  1. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

    wat voor rechargable batterijen gebruiken jullie in je xbox360 controllers. Ik wil er dus een paar aanschaffen , maar weet niet goed welke lang meegaan of niet al te duur te zijn verkrijgen.

    Alvast bedankt voor de hulp!

    Gr Wiebe_0/
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die van de hema, doen het prima en gaan al sinds de release mee
     
  3. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    oke top, ik zal er eens gaan kijken. Zijn dat die waar ook een oplader bij zit?
     
  4. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    bij ons is in de blokker enorm veel keus ( 10 ofzow ) ik had gwoon de goedkoopste gekocht doen het prima.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk dat je beter een Play 'n Charge setje kunt kopen, voor 15,- ben je al klaar.
    Oplaadbatt. zijn over het algemeen wat duurder.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet te vergeten minder betrouwbaar.
     
  7. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    bij oplaad baterijen heb je meestel 4 baterijen
    dus 2 voor 360 en nog 2 extra.
     
  8. MPGamer02 NL

    MPGamer02 NL Gamer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar accu's gaan vaak langer mee dan gewone baterijen, en je hebt geen lader nodig en hoeft niet telkens de batterijen te verwisselen omdat je play and charge hebt. :)
     
  9. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb zo'n quick charge stationnetje... 1 keer een kapotte batterij gehad na een paar maanden maar kreeg zo een nieuwe bij de winkel. Werkt ideaal vind ik
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook voor een Play&Charge of Quick Charger gaan. Heb je gewoon officiele Microsoft accu, en bij de p&c een kabel die je in je USB van xbox stopt. deze laad iets minder snel op dan QC, maar je kunt wel gewoon doorspelen (dan dus eventjes wired).
    Verder blijft je xbox in een soort standby als je m uitzet en hij laad nog op. Gaat vanzelf uit als ze vol zijn.

    Quick charge plug je in stopcontact en kun je 2 accu's tegelijk opladen. Deze laad ook sneller op, maar je kunt niet doorspelen.
     
  11. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    oke jongens bedankt voor de hulp! Ik ben geholpen
     
  12. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmm .... één van mijn accu's heeft de geest gegeven (in de oplader gaat het ledje van de oplader niet eens aan). Desalwelteplus zou ik toch zeggen; neem een accu i.p.v. oplaadbare batterijen (ik heb zo'n batterijhouder gemold doordat ik er een batterij niet uit kreeg!). Wel raar dat ik nu alleen losse ZWARTE accu's vind (witte in de set met kabeltje of oplader, dat wel, maar NERGENS hier los te vinden).
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007

Deel Deze Pagina