1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat heb ik ook na de update. Alles verliep soepel en nu heb ik ook last van stotteren plus een vastloper. Beetje jammer! |:-
     
  2. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke update?:confused:
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik moest vannacht een update downloaden voor BioShock en ik weet niet wat het precies allemaal inhoud, maar het is er niet beter op geworden. Sowieso gelijk een vastloper na een paar minuten en het stotteren.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Game al paar dagen niet gespeeld, boeit me niet veel meer -.-"
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik heb ook nog een vraagje over fort Frolic.

    In het midden, in die grote koepelruimte waar ook die foto's hangen (en je de crossbow krijgt), ben ik een keer een bouncer met een sister tegengekomen. Als ik mij niet vergis toen ik de tweede foto ging plaatsen. Ik heb hem toen alleen niet afgeschoten en ben verder gaan zoeken naar de derde foto. Toen ik ook die gevonden had en hem op de plaat wilde hangen, was die bouncer & sister nergens meer te bekennen. Iemand hier ook last van gehad en wordt deze big daddy + sister nogmaals later gespawned?
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet daar nog ergens rondlopen, gewoon zoeken...
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wel lastig om dat theater binnen te komen. :9
    Die vervloekte deur blijft dicht wat ik ook doe (die glazen 'omhoogschuifdeur'), en ik heb nog geen andere weg weten te vinden.

    Vanavond nog maar eens een poging wagen O-)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    BD's komen altijd terug.... balen van die achievements bij Fort Frolic, die ben ik dus, op de foto na, misgelopen.

    Echter een andere achievement wil ik zeker niet mislopen! Tis tegen het einde aan en daarom zeker even in een spoiler:

    Ik ben nu een big daddy en loop rond met een ls die ik moet begeleiden. Echter het kreng blijft maar dood neervallen. Ik heb echter steeds alle ls's gered en wil daar mijn extra 40 GS voor halen. Als ik deze little sister dood laat gaan, mis ik dan die 40 gs? Of slaat die 40GS alleen op het redden van little sisters die eerst 'bezeten' waren en kan ik wel gewoon doorspelen? Ik heb tot nu toe steeds maar snel op start gedrukt en de laatste savegame geladen, just to be sure :+
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb BS na het uitspelen op elk niveau niet meer aangeraakt dus weet niet meer precies.

    Maar als je nog niet het bericht heb gehad alle LS gered te hebben, dan moet je die ook nog in leven zien te houden. Het is inderdaad kut omdat ze onderweg her en der stopt en je dan door tig Splicers besprongen wordt. Vond het zelf praktisch om de olie te gebruiken in combinatie met vuurplasmid en ook als je water hebt met de elektroshock. Rest is knallen tot je een ons weegt :p
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zet ik het netjes in een spoiler.....

    jij hebt haar er wel leven door gekregen dus?

    edit: die update is idd erg fijn geweest, not :mad: de beelden haperen nu met regelmaat, beetje zonde.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat doet die update eigenlijk?
    Anders weiger ik em gewoon.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yeap, hier ook. Mag toch hopen dat er snel een fix voor komt.
    Was al bang dat het aan m'n 360 lag.
     
  13. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    UPDATE BIOSHOCK NIET!

    Ik raad aan om die update niet te nemen want er zijn al een aantal mensen die problemen hebben gehad na de update.

    De zijn al een aantal forums waar mensen al hebben geklaagt over haperingen en zelfs vastlopers.

    2K Games heeft nog geen info gegeven waar die update voor is.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nu kan ik me niet specifiek herrineren waar je Cohen voor de 2e tegenkwam, waar was dat gebeurd? Dan laad ik ff een savepoint uit dat gedeelte want zulke achievements wil ik niet missen O-)
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Yup en was te doen op Easy en Normal, maar op Hard werd het lichtelijk frustrerend en is het opletten geblazen.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bij mij liep ie na de update ook meteen vaak vast. Gebeurde uiteindelijk niet meer en heb daarna nog gewoon een uur gespeeld zonder problemen
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij liep hij niet vast:+... Ik heb ff een vraagie: Ik zit nu in fontaine fisheries, op een gegeven moment kan je bijna niets meer zien. Daarna krijg ik in ene een granaat naar me toe en dat mannetje is onverslaanbaar. Hoe kan ik die het best dood krijgen??
     
  18. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Met telekinesis het granaatje opvangen en retour afzender sturen.
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probeerde ik nog, maar het lukte niet:mad: Ik vind dat wapensysteem helemaal ruk. Als maar dan wil ik een ander wapen pakken, dan pak ik de camera en dan wil ik telekinese pakken en dan moet ik krijg ik eerst die fire, electro en dan ben ik te laat:mad:
     
  20. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je RB en LB ingedrukt houdt kan je met je thumbstick tussen je wapens en plasmids kiezen.

    Heb gisteren ook Bioshock geupdate en nog nergens last van gehad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina