1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. superbv

    superbv Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey
    mijn wireless racing wheel heeft een paar weken gewerkt maar nu doet hij opeen raar. Al ik ga racen is hij super gevoelig beetje naar rechts sture gaat hij al ver naar rechts en je kunt de auto niet recht houden?? in het menu van bv. forza 2 bij opties kun je niks instellen omdat hij naar links blijft gaan of helemaal naar rechts door dat stuur??
    weet iemand een oplossing
     
  2. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is heel makkelijk. Zie dat je die van MS hebt. Waarschijnlijk zit er ergens een knopje waarmee je de gevoeligheid mee kunt instellen bij die van logitech zit ie naast de D-pad. Je moet dus ff goed kijken anar een klein knopje. Een rondje racen en zo ff testen welke optie je wilt kiezen
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  3. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist een het MS stuurtje gekocht ondanks de wat negatieve aandacht :D

    Hij valt zeker niet tegen, had alleen wel mooier geweest met een pook erop, maar je kan niet alles hebben en echt veel keuze is er niet itt. op de pc.
    FF is goed, voelt vrij degelijk aan allemaal, alleen de pedalen wankelden door de mini voetjes eronder (grote rubberen voeten eronder en klaar).

    Als hij gaat roken zien we het wel :)
    Vraag me wel af wat die retrofit kit nu precies is.
     
  4. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niemand die retro fit binnen ?
     
  5. zeroping

    zeroping -= uNLeashed =-

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, heb mijn stuur vorige week aangemeld... moest 15 werkdagen wachten, want MS is aan het uitzoeken wat er nou precies mis is. Maar ze wisten me wel te vertellen dat het óf de voedingadapter is óf de kabel... nou ja we zullen het zien.

    Ik ga ze morgen nog even bellen, want er is inmiddels ook zo'n formulier uit en weet niet of ik die moet gaan gebruiken... :confused:
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ey,

    Ik wil graag een stuur me Xbox 360 erbij kopen zodat het spelen in Test Drive Unlimited nog leuker wordt. Maar er zijn best wat stuurtjes te koop en ik wil graag een goede kopen. Het liefst 1 MET versnellingspook omdat dat toch het racen wat leuker maakt denk ik.

    Wie raad mij welk stuur aan?
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    De madcatz. Het enige stuur met pook en toeter. link
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tnx, is dat stuur ook een beetje makkelijk te plaatsen? Bij mijn oude Xbox was namelijk het probleem dat als ik hem neer zette op een krukkie dat ik er met mijn benen niet meer bij kon:p
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou het handigste lijkt mij gewoon een campingtafeltje pakken en hem daar op zetten.
     
  10. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het goedkoopste stuurtje? en is het ook kwalitatie gezien een beetje fatsoenlijk?
    en weet er iemand waar je dat in omg. uden een beetje goedkoop kan krijgen?
    intertoys en maten zijn hier veel en veel te duur.
     
  11. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    t wordt eens tijd dat ze een stuur gaan maken met 3 pedalen en een goede versnellingspook voor de 360. net als de logitech g25. weet iemand toevallig of zo'n stuur eraan komt ?
     
  12. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-|:- ik was het eigelijk vergeten dat er problemen waren met het stuurtje|:-

    najah ik race nooit op net stroom, maar mocht ik het wel gaan doen.... Toch maar ff formulier opsturen of ff bellen;):D
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik las dit artikel over het stuurtje van MS: http://www.gamez.nl/web/Publiekelijk/Artikel-public/Hardware-Xbox-360-Wireless-Racing-Wheel.htm

    Is dit ondertussen al beter met aangekondigde patches en dan ook in meerdere racespellen? Of blijft het een geval van, leuk voor de beleving, maar met de controller ben je beter, omdat het stuur niet nauwkeurig en subtiel reageert. Ik heb nu het stuur van Logitech, en dat is namelijk hetzelfde verhaal. En als dat bij dit stuur ook zo is, dan ga ik niet dit stuur inruilen voor een duurdere, als die ook niet optimaal rijdt en op de games is afgestemd.
     
  14. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er hier nog iemand voor me een goedkoop hanssysteem? pm graag, en is de wireless racing wheel er goed op te monteren?
     
  15. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al 't formulier opgestuurd i.v.m. die adapter en al één retour gekregen ?
     
  16. mastermido

    mastermido Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    forumulier heb ik vorige week opgestuurd :p duurd nog wel even denk ik voordat ik bericht krijg.
     
  17. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe lang 't duurt. Durf haast niet ondertussen m'n stuurtje te gebruiken ;)
     
  18. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, maar als ik mn 360 terugheb uit reparatie ga ik toch ff FM2 testen met het stuur hoor:cool:

    Ik heb dat formuliertje ongeveer 3 weken geleden opgestuurd (minstens), maar nog geen antwoord terug gekregen...
     
  19. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn formulier een aantal weken geleden opgestuurt echter nog geen reactie, dus vanmorgen effe de xbox helpdesk gebeld en gevraagd hoelang het zou duren, na overleg met de supervisor heeft hij mijn gegevens opgenomen (serienummer stuur en xbox360) en de kit zou worden toegestuurd.

    Ik zag nu echter op de Amerikaanse site het volgende staan

    http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/gameplay/wirelesswheelretrofit.htm

    Blijkbaar moet je je stuurtje opsturen? Verder staat hierook een lijst met voor welke versie het betreft, ik heb versie x809215-001 dus blijkbaaar heb ik dus geen probleem echter is dit niet op de Nederlandse site te vinden.

    We wachten dus maar af.
     
  20. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Er stond nix vermeld dat het stuurtje opgestuurd moet worden. Ik wacht geduldig af ;)

    Ik had trouwens steeds 't probleem dat 't stuurtje draadloos niet gevonden werd door de 360 en ik ben er nu eindelijk achter wat er loos was: de batterij om zonder voeding te kunnen werken veroorzaakte 't probleem. Deze eruit gehaald (waren trouwens leeg) en sindsdien wordt ie weer netjes gevonden :) Ik heb gewoon een paar weken niet echt kunnen spelen met 't stuurtje, juist door dit probleem ;)
     

Deel Deze Pagina