jah dat is te wijzigen dan moet je naar een huisje gaan en daar kan je dat veranderen maar ik weet ff nie meer waar
Ik kreeg maar niet de gym verslagen in Snow Point... Ben een week bezig geweest. Komt net een maat van me die nog nooit Diamond had gespeeld even spelen; "Hè Mike, je hebt er een badge bij nu"
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=101904&page=2 Kijk hier eens En ik moet mijn spel ook maar weer eens oppakken... Pffff, veel te druk met Bioshock en Blue Dragon xD
Wat kenshin zegt, stond trouwens ook bij die link die ik gaf. En trouwens, pleas zoek eerst ff om al deze berichten te voorkomen... :
jah srry ma het duurde zo lang op antwoord dus ik ben zelf nog verder gaan zoeken maar nu zit ik egt vast...
zijn er nog mensen die sit spel spelen? heb laatst pas een DS gehaald met Pearl erbij, grafish is ie echt verbeterd zeg, ben samen met een maat van me begonnen hij Diamon ik Pearl, hebben de 3 starters ff getrade zodat we beide de 3 starters hebben, ze zijn inmiddels alle 3 all tot de derde evolutie en heb 7 badges
er zijn nog genoeg mensen die dit spel spelen, het blijft gewoon een hele goede game, ik ben helemaal klaar ben nu bezig met National dex te vullen zit net op de 180ofzow duurt nog wel ff heb wel een goed team
het lukt me niet om wifi conection te maken, ik heb al op www.nitendowifi.nl gekeken maar kom ik neit egt uit, kan iemand mij helpen
Wat is eigenlijk een goeie plek om je pokemons te trainen? Ik ben bezig in de pokemon league grot om me Piplup en Monferno te trainen voor de league
Een trainer zoeken die je pokémon de EVs geeft die je wil hebben en dan gewoon vaak verslaan met de VS seeker, dat doe ik tenminste. Ik kan ook niet op Wifi, omdat de beveiliging van mijn router te goed is, je kunt niet online als je een WPA key hebt, maar wel met een WEP (en eventueel anderen, daar heb ik niet zo veel verstand van)