Ik had problemen.eerste keer hosten foute map.2de keer had ik perongeluk public.3de keer was het goed.Maar toen speelde iedereen al in een andere server(duurde ook wel lang.Sorry voor dat).En ik kon de mensen niet joinen.En ze konden mij niet joinenDat was wel jmmr.
Tja, ik was de host van een leuke match. Avengtar NL en Unrealer waren er en we speelden Annex, first to five. Had in totaal 127 kills, best aardig.
misschien heb ik wel en goed idee voor een xbw avond elke 1e vrijdag van de maand van 20.00 tot 24.00 2 weken van de voren een poll met daarin 6 spellen, de 2 met de meeste stemmen worden die avond gespeeld. inschrijven tot 18.00 op de dag zelf eventueel melden met wie je wil spelen, maar niet met je clan !!! als iemand nog meer ideen heeft, posten met die handel
Vind ik geen slecht idee maar ik heb helaas nog geen xbox (moet hem nog gaan halen) maar ik wil wel meedoen in de toekomst
Ja dat met die spellen had ik ook al gepost hierboven, maar wellicht kan het elk weekend wel, want sommige mensen zullen nooit op een vrijdag kunnen bijv. Heel veel spellen heb je met een paar man al genoeg om een server te vullen (6 tot 8 bij GOW en COD2, GRAW hetzelfde verhaal (coop).
Voor deze ronde was er toch al een poll voor de games gehouden? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=102882
Hehe had ik ook niet gezien. Als er mensen zijn die deze ronde gemist hebben en van het weekend alsnog even GOW willen doen, laat maar weten, wil best nog een keer en kan evt. ook wel hosten. Aantal mensen kon namelijk gisteren helaas niet (of het lukte niet).
Is een Dutchman.. ook van dit forum. Nou die had echt zoveel geluk. Werd niet grappig meer. Ik schiet hem down. Word ik van achter kapot geschoten. Word hij gerevived. Dat gebeurde minstens 10x. Ook paar keer gehad dat ik mijn shotgun opschoot aan hem hij raakte mij een keer en ik was dood. Mja dat is dan wel slecht van mij. Zo gebeurde er nog een hoop van dat soort dingen. Lucky Bastard Maar het was wel leuk.
Ik moest wat werk doen voor me pa, die woont in amerika, vandaar dat ik een uur te laat was en er ik niet meer in kwam
Haha nou in mijn ogen was het gewoon goed teamwork, ik ga down iemand schiet jou in je rug en ik loop weer verder
Haha eerst allemaal ' Mag ik host zijn!!??' en daarna met je kills patsen. Mgoed ik speelde niet mee, zat met wat vrienden te spelen. Volgende keer mag je me gerust uitnodigen hoor
Zat volgens mij bij jou in het team toch? Met Fardo? Is iig wel leuker als je met bekenden speelt; je probeert elkaar echt te reviven en werkt beter samen. Voeg me maar toe, ik zal dit weekend vast nog wel GOW spelen, hoe meer NLers hoe beter.
Ik vond het geslaagd! Heb een paar erg leuke matches gepeeld, ik denk alleen dat we volgende keer iets meer moeten regelen wie host e.d. Verder mag dit voor mij vaker!