kheb vraagske , ik heb m'n muziek op max staan en sound op de helft en ambient ook op max maar toch hoor ik die muziek niet zo heel goed ! bestaat er een manier om die muziek nog harder te krijgen, of moet ik gewoon m'n tv op volle petrol zette !! thx
ik heb er ook vaak last van . en dan heb ik nog muziek op max staan en de rest op 50% . het helpt ook als jeje muziek insteld op CD en niet op Radio. Want ik heb ook gemerkt als je met radio in een tunnel of gang rijdt je geluid zachter gaat of ruist ... (serieus !!) Ze hebben het mischien te realisctisch gemaakt
ja duh.. was ook al zo in MSR wel vet, rij je onder die tunnel in NYC, alleen maar ruis, dan zet je hem ff op CD
Ik heb er vaak last van dat het geluid van de auto veel harder is dan van de muziek vooral bij je eigen soundtrack (nog bedankt wouter)..
moet ik alles uitleggen .... als je mzuiek harder wilr als geluid van auto, ga dan tijdens een race, naar de soundsettings, zet music volume harder en auto muziek (sound fx I think) zachter .... DONE !!! mzzl Munch and Abe
pfff da maakt dus gene ruk uit wa ge nu zegt zalle !! da blijft zachtjes !! is mischien een tip voor PGR2 en ook in auto vieuw met dashbord !!da moet rulen
neem: within tempatations - ice queen die hoor je wel, is echt vet nummer voor onder het racen of brooklyn bounce - club bizar
ja cool !!!! en ruitenwissers die werken wanneer jij het wilt , en lichten die werken wanneer jij het wilt , en je pinkers moeten werken als je een bocht neemt !!! en ook dat je voor de FUN kunt racen tgn andere wagens , dat kan nu niet , het is altijd voor een medaille ofzo ! dat is wel spijtig...
Mjah dat is allemaal wel heel veel Past niet op die controller man maar 'custom' tracks zou wel leuk zijn, of dat je een track kiest en dan zeg maar kan kiezen tussen hot lap single, street race, overtake challenge etc....
ja voila , dat bedoel ik nou !!! bij gran turismo kon je dat mooi , bij arcade!! pgr rulet zo hard he !! ben blij dak da heb gekocht!!
EUh........... Maar GT3 was wel een erg vette game. PGR is enorm koel maar niet vetter als GT3. Ik heb zowel een PS2 als een Xbox en heb beide games thuis, maar kvond GT3 net iets beter. Vooral met dat geld, dat werkte niet iets beter dan de Kudos, hoewel dat met stijl rijden ook wel goed is uitgevonden.