Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Geef het een 9.1 en ik heb hiervoor nooit echt een rpg gespeeld (Mgs acid is het dichtsbijzijnde) en ik vind het echt een super spel. Helemaal ook omdat ik de hele DBZ stijl erg nice vindt. Erg verslavend spel om steeds ook sterker te worden.:thumbs:
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De hoge reviews komen allemaal uit de hoek van Anime/Dragon Ball Lovers.
    Blue Dragoon is leuk, maar niet meer dan dat. Het voegt niet echt wat toe aan wat we (nu ja, niet ik :) ) al jaren kennen.

    Een 9 is het echt niet. Sorry :D
     
  3. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook helemaal geen grote RPG fan, maar sinds ik blauwe draak heb gekocht is dat het enige spel in mn xbox, behoorlijk verslavend....
    Kan zeker wel begrijpen dat dit spel zo hoog scoort.
     
  4. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met die hoge cyfers eens vind het een geweldig spel tot nu toe(ben nog op disc 1)
     
  5. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo crap, maar heb hem toch maar gekocht (door al de positieve reacties). Nog geen moment spijt van gehad, erg vette game en zit er nu 10 uur in. Mooiste is nog dat ik overal lees dat de game steeds beter wordt :). Het heeft ook zeker wat mindere kanten maar als je maar enigszins van jrpg's houd zou ik hem toch halen, de game is minstens een 8. De reviews met lage cijfers vind ik dan ook nergens op slaan.

    Welke classes spelen jullie voor de personages? Ik heb sowieso overal generalist voor extra skills, en bij sommige black magic tot 8 voor mp regeneration. Shu als monk want charged attacks zijn erg sterk, heb nog geen assassin want ik verwacht dat die pirate chick die ik nog niet tegen ben gekomen dat wel zal zijn.
     
  6. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet het altijd maar iets toevoegen dan? Wat een slap gezeik. Games zijn ervoor dat je er plezier aan beleefd en dat is met deze game zeker zo. tevens is het ontzettend waar voor je geld als je van het genre houd. Ik vind de game top of het nou iets toevoegd of niet_0/
     
  7. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Beat Golden Poo Snake
    You defeated the rare monster Golden Poo Snake.

    oh yeah dat was best easy, zonder enige schade op te lopen. Dat vliegen in een mechat is best wel cool en zo de hele wereld verkennen. kwam de golden poo snake door toeval tegen.
     
  8. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem ook tegen gekomen heb alleen nog geen idee hoe ik hem moet verslaan.=(|:-_0/
     
  9. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig ik heb 'm vandaag ook gehaald :D
    Zet bij iedereen de surprise skill aan zodat je een grote kans hebt op first strike. Als hij aan de beurt is zal 'ie meteen vluchten dus je moet 'm in 1 of 2 klappen dood maken.
     
  10. dickvandergaag

    dickvandergaag Old Skool RPG lover

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Of de Poo bracelet equippen!!!! Dan sla je hem in 1 x dood is de kans
     
  11. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb t veel simpeler gedaan met een stun bomb en dan back attack
     
  12. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik eindelijk die golden mech weten te verslaan, dat is pas een ''nasty bastard'' zeg. Had nog 114 leven over met een poppetje terwijl de rest van mijn party al levenloos aan mijn zijde lag. Heerlijk spel is dit toch.
     
  13. dickvandergaag

    dickvandergaag Old Skool RPG lover

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Got Final War Necklace

    [​IMG]
    Got Ultimate Weapon Bracelet
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  14. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ga het effe proberen:thumbs:
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb hem van het weekend gespeeld. Geleend van een maat.

    Demo's van dit soort games geven altijd een vertekend beeld. Net zoals een goed boek moet je het spelen om het verhaal te ervaren en alles er om heen.

    Als je van turned based gevechten houdt, of er weinig om geeft en meer voor het verhaal en grafics gaat....8 is wat ik er voor geef en zeker een aanrader om je bezig te houden tot Mass Effect en Lost Oddyssey
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    was het helemaal even beu.

    vond de gevechten te saai omdat het spel voor mij te makkelijk was.

    heb hard mode gedownload en heb nu tenminste een uitdaging. Ben bij forest of the dead en de boss fights zijn nu tenminste wat ze horen te zijn.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb eindelijk besloten toch achter het spel aan te gaan, nu al :+

    Wat betreft die hard-mode: is normal zo gemakkelijk dan? Persoonlijk vind ik het leuk om iets aan uitdaging te hebben, echter als ik ergens een rothekel aan heb is om in een RPG compleet vast te zitten. Ik speel het meer voor de beleving zeg maar.

    (heb trouwens al een jap-account)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hard mode is voorlopig alleen via jap account te krijgen? kom de dlc ook in europa uit ?
     
  19. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De gevechten zijn behoorlijk makelijk. De boss fights kunnen iets pittiger zijn. Je kan het zo makelijk maken als je wil door Phoenix Talons te kopen, welke je kunt gebruiken om jezelf uit de dood te doen herrijzen. Daarnaast kan je Medicine kopen en een van je personages een healing class aanmeten. Daarna wordt het alleen maar makelijker. :p
    Ik heb nu ongeveer 700 gevechten gedaan en ik ben 3 keer dood gegaan. Ik ben enigzins wel blij dat het een makelijk spel is qua gevechten, vooral omdat ik zoveel moet vechten maar ook omdat ik meer speel voor het verhaal en de graphics. De filmpjes zijn gewoon leuk om te zien. :+ Verhaal is niet het meest epische allertijden maar meer een doorsnee verhaaltje. Desalniettemin is het niet minder leuk daarom.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    jap account, het werkt heel simpel

    maak nieuwe gamertag met silver aan. met een hotmail adres uit HongKong SAR

    dan download je gewoon een gratis DKC van de marketplace gewoon in het engels geen japanse tekens ofzo


    en ja normal mode zijn de battles echt makkelijk.

    ik heb nooit echt gegrind, maar gewoon poppetjes die ik tegenkwam doodgemaakt en met 1 spreuk maak ik steeds alle vijanden in 1 keer af. mijn melee ventjes slaan ook iedereen in 1 keer dood

    een normale goedkope heal kan iedereen healen tot volledig hp.

    daarom doe ik har, maar hard is wel pittig
     

Deel Deze Pagina