Heb eergister UC gekocht maar ik vind er echt geen reet aan. Eerst alleen gespeeld, daarna met z'n 4en maar vind hem echt kut. Mag hem gelukkig nog omruilen vandaag maar heeft er iemand nog een leuke tip, een leuk mixje van Splinter Cell en Halo ben ik naar opzoek. Zit te denken aan Ghost ..... van Tom Clancy.
Halo en Splinter zijn wel echt 2 van mijn favorieten. Maar als ik moet kiezen dan kies ik voor het genre Splinter Cell. Ben dus eigenlijk op zoek naar zou soort spel. Dacht dat er in UC wel een beetje een verhaal in zou zitten. En met z'n 4en vind ik hem veelste chaotisch. Voor de rest heb ik Fifa 2003, F1, Rally sport en Max Payne
Dan zit je idd gebakken met Ghost Recon Of je moet wachten op Raven Shield, waarvan de PC release op het moment staat voor midden maart, de Xbox release-date is nog ietwat onzeker (de datum dan)
Ik ga wel wachten op Raven Shield... Ik hoop wel dat hij niet te vaak wordt uitgesteld... Ik moet eerst nog SC spelen dus ach...
Ghost Recon voor de pc was 1 van mijn topfavorieten .. online dan tenminste. Voor Xbox weet ik het niet maar het is wel een goed spel en het is een mixje .. raar mixje maar het is er 1
Zo heb UC terug gebracht en heb nu Ghost Recon, ziet er een stuk beter uit. Snap de hele ophef niet van dat spel, een 9,2 in XBoxmagazine, wat een onzin.