Hallo,
Ik heb een Xbox 1 en die bevalt me nog prima.
Ik kan mooi online met Xlink KAI en de games en films kunnen mooi op de 120 GB harddrive

. Nou vond ik het toch wel eens tijd worden voor wat nieuws en ik dacht aan een 360 omdat daar toch de meeste spellen voor uitkomen in het genre waarvan ik houd ( en de prijs in natuurlijk lager dan PS3 ). Ik had alleen een paar vraagjes:
->Kun je op de HDD van je 360 ook films zetten? En zo ja, kan dat met een utp/crosslink kabel?
nee
->Als je films op je HDD kan zetten dan dus ook games en waarom doen mensen dit dan niet?(buiten het feit dat iedereen hier natuurlijk een legale xboxer is die altijd zijn spellen koopt

)
Het kan dus niet
->Ik heb begrepen dat je een externe HDD op je 360 kan aansluiten via USB(neem ik aan). Daar kun je dan muziek en foto's op zetten. Dan moet je er ook films op kunnen zetten toch?
Dit klopt allemaal
->Moeten de films die je op je 360 zet een bepaald formaat hebben of kan je gewoon de .AVI-tjes downloaden en die erop zetten?
wmv of wmvhd
->Als ik met mijn oude xbox online ga, dan zie ik bij de 'xbox 360 tab' meestal 2 soms 3 of 4 users, maar ook niet veel meer. Hebben jullie ervaring met het online gamen met je 360 en wat speel je dan vooral en met welk programma doe je dat dan?
Ik denk dat je alleen xbox 360 gamers ziet die xbox games spelen of gespeeld hebben. De xboxlive community is heel groot en wordt met Halo3 etc. steeds groter
->Zou de komst van Halo 3 daar veel verandering in brengen?
Yep
->Oja, en heeft het nou echt zin om zo'n externe cooler op je xbox te zetten om zijn levenduur te verlengen en hem lekker koel te houden? (
voorbeeld, prijs=€25.-)
Nee heeft geen zin (al denken sommige daar anders over)
Ik hoop dat jullie wat met deze vragen kunnen,
Succes met de aanschaf van een Xbox360 
Bastiaan
Klik om te vergroten...