Even een paar vraagjes...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BASSI3, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BASSI3

BASSI3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

->Kun je op de HDD van je 360 ook films zetten? En zo ja, kan dat met een utp/crosslink kabel?

->Ik heb begrepen dat je een externe HDD op je 360 kan aansluiten via USB(neem ik aan). Daar kun je dan muziek en foto's op zetten. Dan moet je er ook films op kunnen zetten toch?

->Moeten de films die je op je 360 zet een bepaald formaat hebben of kan je gewoon de .AVI-tjes downloaden en die erop zetten?

->Als ik met mijn oude xbox online ga, dan zie ik bij de 'xbox 360 tab' meestal 2 soms 3 of 4 users, maar ook niet veel meer. Hebben jullie ervaring met het online gamen met je 360 en wat speel je dan vooral en met welk programma doe je dat dan?

->Zou de komst van Halo 3 daar veel verandering in brengen?

->Oja, en heeft het nou echt zin om zo'n externe cooler op je xbox te zetten om zijn levenduur te verlengen en hem lekker koel te houden? (voorbeeld, prijs=€25.-)

Ik hoop dat jullie wat met deze vragen kunnen,
    Bastiaan

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ik heb trouwens het idee dat je meer van het illegale bent dan van het legale maar dat kan ook aan mij liggen...

3. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die cooler is met de de xbox360s die je nu koopt niet echt meer nodig, als je hem over een paar maanden koopt zeker niet.

4. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een modje hier zometeen een slotje opzet

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  5. BASSI3

BASSI3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouja mocht het zo zijn iig bedankt voor jullie antwoorden:). Wel jammer dat Microsoft weer alleen zijn eigen formaat films omdersteund. Maarja, je koopt iets van microsoft of niet hè.

6. BASSI3

BASSI3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouja mocht het zo zijn iig bedankt voor jullie antwoorden:). Wel jammer dat Microsoft weer alleen zijn eigen formaat films omdersteund. Maarja, je koopt iets van microsoft of niet hè. en @ cookie X, Ik zal proberen me leven te beteren, maar ik gun het microsoft gewoon niet. Misschien zal deze console er verandering in brengen. of niet natuurlijk:9...

7. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0

Wat een onzin dit als reden te hanteren, heb nu al spijt dat ik serieus op je vragen ben ingegaan.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina