THPS 4 : londen

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-box player, 18 jan 2003.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg rodney's flatland training maar niet gedaan. je moet dan eerst pogo-en dat lukt gewoon en dan een wrap around doen (2 keer X indrukken) maar als ik dat indruk gebeurt er niks? kan iemand mij hierbij helpen?

2. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    shit verkeerd subforum
    |:- |:-

Laatst bewerkt: 18 jan 2003
  3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    > Xbox Game Help / Cheats

4. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Als het niet lukt start dan een nieuwe manual en probeer het dan! Even spingen weer boven/beneden (of omgekeerd) en dan weer proberen. Ga anders eerst voor 2X Y en daarna naar 2X X, dan kan het volgens mij niet missen.

5. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    dat is dus het probleem: ik kan alle combo's x+x,y+y,x+b,b+x,b+y,y+b,y+x,x+y maar x+x werkt niet heel vaag. nouja ik zal het nog wel eens een keer gaan proberen

6. Xstyle

Xstyle Guest

Ik ben bekend als de flatland master dus ik kan je wel helpen:+

maar ff serieus
    ik vond het in het begon ook zwaar kl**e maar je dus eerst pgo doen(dat lukt dus) en dan 2 keer X
    probeer het heel snel achter elkaar te doen, en anders juist langzaam

als je dat flatland gebeuren goed onder de knie krijg, kan je cht hoge punten halen!!!!!

vb. (Special eerst vol) Indy 900 en dan gelijk manual--> Pogo, Casper, rail-to-rail....noem maar op, en iedere keer als je iets anders doet wordt je aantal punten x2, x3. x4 enz.

succes

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    flatground tricks zijn echt lachen, ben er best goed in. maar goed, je moet zorgen dat je in je pogo je evenwichtbalkje bijna stilstaat in het midden, dus ga eerst gewoon rustig in pogo, dan lekker stabiel heel snel XX, dan werkt het altijd. bij wrap around/flip moet je namelijk heel stabiel zijn. maar goed de opdracht hierna is nog moeilijker, dan moet je een flatground tournament doen! echt lachen, gewoon grote tricks, veel verschillende trucks en ook flip (heelflip, kickflip, enz) helpt voor je combo's

8. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    wrap around werkt het meest als je balance op dat moment goed is....

d8 ik ;-)

yoyo ;) ;) ;) ;)

Deel Deze Pagina