Geen geluid met flashfilmpjes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door tha messenger, 18 mei 2007.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit al een paar maanden met een probleem. Bij filmpjes via macromedia, zoals youtube, doet mijn geluid het niet. Ik heb op internet al veel reacties gezien van mensen die precies hetzelfde hebben. Ik heb ook een paar mailtjes naar macromedia gestuurd maar daar wordt je ook niet echt wijzer van. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het begint nu namelijk best vervelend te wordne.

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwste Shockwave al geinstalleerd?

3. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ja daarna gebeurde het juist.

4. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Test... Nee, hier niet... 4 minuten geleden Shockwave geinstalleerd van de site van Adobe en YouTube werkt nog steeds...

Geen idee...

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog steeds geen geluid met youtube en andere flashfilmpjes. Ik ben het nu wel eens zat en ben maar weer eens uitgebreid gaan zoeken. Nu kwam ik dit tegen:

http://www.adobe.com/cfusion/webfor...id=184&threadid=1175007&enterthread=y#4673612

Heel veel mensen hebben er last van, alleen heb ik nog geen oplossingen gevonden in het Nederlands. Wel heb ik die wavemapper oplossing geprobeerd die ze bij adobe.com opperen maar bij mij staat dat bestandje er gewoon nog. Kortom, ik word nu wel een beetje gek van dat geluidsprobleem. Kan iemand me helpen?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    ik neem aan dat je wel 'n beetje engels kan; anders wil ik 't nog wel ff vertalen als dat moet :9

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die optie had ik al geprobeerd, bij mij was de optie alleen al wel aangekruist. Ik heb de meeste oplossingen daar wel geprobeert. Ik hoop alleen dat er iemand hier is die het probleem ook al heeft opgelost die me kan helpen.

Deel Deze Pagina