1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan geen kwaad. hij moet nu 2 verschillende schermpjes op het beeld tonen en dat kost wat meer rekenkracht en dan gaat de framerate achteruit.
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren insane helemaal gehaald in coop met medeforummer.
    Is toch een stuk leuker en met zn 2en ook wel te doen. :)
    En eindelijk al die stomme COG tags, laatste was een hell om te vinden. :eek:
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik Had alle moeilijkste tags juist gevonden en de makkelijkste moest ik nog als laatste :cool:
     
  4. jeckyll nl

    jeckyll nl "The Dude"

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om een keer co-op uit te spelen? Moet namelijk nog de co-op achievement voor marcus halen..
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
  6. SysanApse

    SysanApse Guest

    Vijf Beste maps :
    1 : Canals
    2 : Escalation
    3 : Process
    4 : Station
    5 : Mansion/Fuel Depot
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  8. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer zover: Heb een disk unreadeble gehad. De disk zit onder de krassen maar met een grote ronde. Tot nu toe heb ik er allen last van gehad bij ACt 4 maar de andere en multiplayer niet. Iemand dit zelfde probleem?
     
  9. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook maar speel geen campaign meer. Heb ook niet zo zin om de disc naar Microsoft op te gaan sturen en alle poespas te doorlopen.
     
  10. Frodo100

    Frodo100 A Braindead Gear

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn neef had het ook toen ik bij hem kwam Xboxen. (toen had ik nog geen 360) Op een gegeven moment zei ie dan dat ie niet kon lezen en sloot toen af, een reden is dat er krassen/stof op de cd zitten of dat er stof op de lens zit. :):
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het kan ook zo zijn dat jouw neef's Xbox 360 kapot is of kapot aan het gaan is. De Xbox 360 van een maat van me begon hiermee na twee weken Saints Row. Elke keer kreeg hij de "Disc Unreadable" melding, terwijl wij gewoon zonder problemen doorspeelden. Dit is natuurlijk erg frustrerend en zeer irritant. Zijn console heeft zelfs nog even op Marktplaats gestaan, maar na twee dagen wilde hij het toch nog een keertje proberen.

    Een tijdje later besloten we om Gears of War te gaan spelen, maar ook met deze game verscheen de melding om het half uur. M'n maat belde Microsoft meerdere keren, maar elke keer kreeg hij hetzelfde antwoord. Hij zou zijn discs beter schoon moeten maken. Gears of War was nog geen twee dagen oud, dus daar kon het niet aan liggen. We snapten er niks meer van, maar op dat moment kreeg hij "eindelijk" de drie rode lichtjes te zien. Hij stuurde zijn Xbox 360 op en kreeg een nieuwe terug. Met het spelen van dezelfde games, Gears of War en Saints Row, had hij geen problemen meer. Gelukkig weet Microsoft tegenwoordig dat hun console de oorzaak is van deze problemen en dat het niet aan de gebruiker ligt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2007
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oeh-lah-la! Maar komt dat nou ook op de XBox 360, die extra acts, maps en multiplayer mode? (met achievements zou vet zijn).
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooralsnog is er niks bekend over de extra content die ook naar de 360 versie gaat. Dergelijke tools als een game editor worden voor PC's gemaakt, denk niet dat je daar op de console mee zou kunnen werken. De Achievements zijn sowieso PC exclusief.
     
  14. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens komt er geen content meer voor de 360 versie
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is volgens mij bevestigd dat die extra content niet naar de 360 komt.

     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch....oke :)
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wel balen evengoed, maarja. Dan maar op de computer downloaden. :p
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het je om de Achievements gaat, daar moet je Vista voor draaien. Onder XP heb je geen Live Aware, dus ook geen Achievements. Je kunt je overigens ook afvragen hoe slim het is om een illegale versie van GoW te draaien terwijl je op Live zit. Een ban van Live is een ban van Live, Xbox of Windows Live maakt niet uit dus dan ben je potentiƫel op twee platforms de sjaak :eek:

    Maar goed, ik heb al vanaf het begin geroepen dat Gears of War ook naar de PC zou komen. Dat ze er dan meer content instoppen als bij de 360 versie was ook te verwachten, hebben ze met Halo 2 immers ook gedaan (nieuwe maps, map-editor etc.). Ik voorspel nu direct dat Halo 3 dezelfde kant uitgaat, uiteindelijk ook op PC en met meer content dan de 360 versie. Sommigen zullen dit zien als naaierij, ik zie het als een sterke titel nog sterker maken op het superieure platform waar dat mogelijk is :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer waarsch licht het aan zn Xbox, maar dan het feit dat ie krassen maakt..
    Is een appart topic voor, maar miss kun je dit eens probere :9
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, maar ik heb geen Vista. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina