Ziet er beter uit dan verwacht. Er staan nog wel wat entry's tussen die er niet horen, of overbodig zijn. Trouwens, Bitcomet zoek- en download functie bij je rechtermuisknop, wil je dat behouden? Persoonlijk vind ik ze overbodig, vertragend en irritant, gebruik jij die functie?
Ik zal op een later moment het logje even goed analyseren en de instructies opschijven. Op het moment even geen tijd voor. Het standaard praatje wat je na mijn nadere instructies kan ik je nog wel even geven.
Punt 1. Firewall, installeer een degelijk firewall, voorbeelden ZoneAlarm, Kerio etc. Een bitcomet gebruiker is vast wel creatief.
Punt 2. Anti-virus, installeer een degelijk anti-virus programma. Voorbeeld is AVG Anti-Virus, die is redelijk voor een gratis anti-virus programma. Verder geld voor beter, een bitcomet user is vast wel creatief.
Dan hebben we nog het anti-spyware programma dat je mist. AVG Anti-Virus is een goede (voorheen Ewido) ook SpySweeper is goed. En weer geld, een bitcomet user is vast wel creatief

.
Dan hebben wil ik je ook nog een andere browser aanraden, Firefox. Dit vooral vanwege het hele ActiveX gebeuren in Internet Explorer. Hiervan wordt veel misbruik gemaakt. Daarnaast is Firefox ook veel handiger in gebruik al zeg ik het zelf. Ik geef je alleen persoonlijk advies, hang me er niet aan op. De één zegt Firefox, de andere Opera en weer de ander houdt het bij IE. Ik zeg Firefox.
Ik zal je logje z.s.m even analyseren en zorgen dat je volgende Hijack This Logje er weer goed uitziet

. Even geduld, tenzij iemand anders op dit moment veel tijd over heeft laat ik het daar ook graag aan over

.
Klik om te vergroten...