Hoi, Ik wil enkele XBOXspelletjes voor mijn neefje aanschaffen maar ik weet niet welke leuk zijn voor zijn leeftijd (zijn die er wel ?). Iemand enig idee ? Thanx, D@ni
Sowieso vraag ik me af in hoeverre kinderen van 5 een spel echt begrijpen. Ik had voor de Dreamcast het spel Toy Commander. Speelde zich af in een huis en jij had dan een autootje, vliegtuigje etc om mee te vliegen om instekten etc te verdelgen. Heel erg stoer. Ik propte een controller bij mijn kleine neefje (toen 4 jaar oud geloof ik) en ik speelde, hij vond het fantastisch! Ok, terug naar je vraag ; Fuzion Frenzy misschien, of Shrek Party ding
Unreal Championship Halo Maar wil je toch wat zachters voor em .. koop een GC Anders Crash Bandicoot is wel een goed spel voor em.
5 jaar is dat ventje. Maar ik denk niet dat dat ventje iets van hedendaagse (Xbox) games snapt. Op de PS2 en Gamecube heb je nog wel van die Disney games enzo, maar op de Xbox niet (gelukkig). Maar hoe kom je in hemelsnaam op het idee om Xbox games voor een 5-jarige te kopen?
XBOX is niet voor hem, alleen wil ik 1 of 2 spelletjes hebben die hij kan spelen als hij op bezoek komt. Hij is vrij groot dus de s controller kan hij wel vast houden. Het gaat er ook niet om dat hij een spel uitspeelt als hij maar ff bezig is (kan hij het huis niet afbreken ) Blinx leek me wel wat voor hem. Bedankt voor de reacties ! D@ni
Blinx is te lastig want dan moet je gaan nadenken op een hoger niveau (als ik terug spoel komt de brug omhoog is best lastig voor een 5 jarige). Koop gewoon fuzion frenzy zijn meerdere spelletjes dus er is er altijd wel 1 die hem bezig houd.
Dead Or Alive 3!!!! M'n nichtje van 8 is er gek op, en ze is er nog goed in ook! Niet te geloven hoe zij met die kleine handjes aan het buttonbashen is op die knoppen Ben zelfs een keer door haar ingemaakt (schaam me diep) Je zou het op het eerste gezicht niet gelijk zeggen, maar denk juist doordat het lekker simpel wegspeelt dat het ook voor jongere kinderen geschikt is (vraag is alleen of het ook verstandig is ivm gewelddadigheid...)