Ik open deze thread om te kijken welke XBOX-spellen er worden gekocht. Bij mijn XBOX zat Halo en Project Gotham Racing, verder heb ik nog niks.
Bij mijn XBOX zat Halo, zeer vet! Meteen daarbij heb ik PGR, THPS3 en DOA3 gekocht. Ik ben nu van plan om NBA Live 2002 aan de collectie toe te voegen.
Welkom mede-xdozer Dat benne nu -Eeb&Munsj -PGR -Halo -Mex Peen En als Dabo mij niet oplicht -JSRF Drie van deze spellen kocht ik voornl. omdat er nog niet zo veel is. Wil nog; -RSC -DOA3 Maar niet voor volle prijs, weejjewel
Wreckless is wel wijs, maar ik heb hem al uitgespeeld en nu verkoop ik hem, het spel heeft ook nog onwijs gave graphics.
ikke heb nu : halo (gekocht samen met xdoos) doa3 thps 3 en pgr. laatste 3 heb ik in de afgelopen 2 weken gekoopt
Ik heb Halo (bij xbox gekocht) DoA3 (bij xbox gekocht) THPS3 (2 dagen later gekocht) Amped (ingeruild voor PGR) Rallisport Challenge (gewonnen ) JSRF (gister gekocht)
Ik heb Halo, PGR erbij gekocht Afgelopen vrijdag Amped gekocht en gisteren nog RSC Ik wil nu binnenkort eigenlijk ook nog DOA3 kopen en voor de rest weet ik op het moment weinig leuks...
doa3 is aanrader, het is veel beter dan dat ik had verwacht, ik speel het nu zelfs meer als pgr en halo
Ik heb vanochtend toch maar ff DOA3 meegenomen bij de FRS vandaan. Ik moet wat te doen hebben 's zondags
Ik heb Halo en DOA3 gekocht. PGR heb ik 1x gehuurd, maar ben er toch niet zo enthousiast over. Genoeg banen en auto's maar.. vond het racen niet boeiend genoeg. Ik wacht nog op: Project Ego Soul Calibur 2
Bij m'n Xbox kocht ik (wie niet ) Halo, 2 weken later kocht ik Amped erbij. Amped rulez, speel 't meer dan Halo!!