Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik heb hem sinds gisteren en ben nu bij Market Garden in Nijmegen. Die klopt voor geen meter, want je land midden in de stad. In het echt land je in de weilanden rondom Nijmegen, maar het is begrijpelijk dat ze dat niet zo gemaakt hebben. Ik vind het echt een intense sfeer, en de Nijmegen missie is best pittig omdat er direct op je geschoten word als je nog maar amper geland bent. ;):cool:
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat is in godsnaam een true trigger?:confused:
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu de PC versie aan het installeren. Straks als ik thuis ben van m'n stage maar 's aan de Campaign beginnen! :cool:
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Gevonden!

     
  5. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de 360 versie coop heeft?
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    iig geen offline coöp.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Verder ook geen co-up online. Je kunt echt alleen maar zelf de campaign doorlopen. ;):)
     
  8. Vassili(SR)

    Vassili(SR) Cerebral Assassin

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus echt heel erg jammer want hier op xbw promoten ze het spel dat ie wel Coöperatieve Multiplayer zou hebben. Zou ik hem nou net daarvoor hebben aangeschaft, ZIT HET ER NIET IN. :mad::mad::mad:
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    7,5 bij insidegamer. Valt me toch een beetje tegen maar goed dat vinden hun ....
     
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom valt dat tegen?
    Het is gewoon een logisch cijfer voor deze game. Het is geen slechte game. Integendeel het is een heel leuk spel.Het is geen revolutionaire shooter die super afgewerkt is maar gewoon een degelijke game. Dus daarom geven ze een 7,5. EN ze hebben het niet eens over de multiplayer gehad.


    En aan de bezitters van de game: Hoe zit de online multiplayer in elkaar (lobby, games vinden etc.)?
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga deze game ook ergens in de volgende week halen. Gewoon een lekkere tussendoor shooter totdat COD4 en BIA:HH er is (releasedatum van BIA:HH is volgens mij nog niet eens zeker maargoed).
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  12. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe heb ik me redelijk vermaakt in de singleplayer. Ik vind die 'weapon-upgrades' erg leuk. Tis wel een shooter waar je redelijk makkelijk doorheen knalt. Op de radar wordt aangegeven welke richting je op moet en de maps zijn niet overdreven groot. Al met al valt het free-roam effect hierdoor een beetje tegen vind ik. Hier kan ik me voorlopig wel mee bezig houden want ik heb nog maar weinig medailles gehaald.

    De multiplayer heb ik nog niet heel lang gespeeld maar de paar momenten online vond ik wat tegenvallen. Het was wat eentonig. Misschien toch te veel van hetzelfde.
     
  13. roachnick

    roachnick Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat het een beetje goed spel si krijg hem vanmiddag binnen, hoor verschillende reacties, hoop van een goeie multiplayer! maps zijn van Allied Assault, de betere maps daarvan dus...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Als Stalingrad er maar tussen zit, die ben ik nog niet tegengekomen. Dan maar een keertje een match hosten en door die maps bladeren. Multiplayer is niet echt boeiend en nog behoorlijk laggy. ;):mad:
     
  15. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is leuk en aardig, maar mij is het nog niet gelukt, of druk gewoon iets te aggressief de knopjes in... sorry, iets te hard de knopjes in..
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    is het echt zo\n ramp die multiplayer?
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    check je manual.. daar staat het vrij duidelijk omschreven.
     
  18. king

    king wolfsangel

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    sjonge jonge jong...lopen ze een beetje achter bij EA...is dit next gen??
    Spel ziet er grafisch uit als een Xbox titel, om maar niet te spreken over de Cut-scenes. Vindt ik COD er beter uitzien.
    En om de speelduur van de levels uit te reken, gooien ze er ieder keer maar meer overdreven veel Duitsers in het veld.
    Maar we spelen vrolijk verder en inderdaad wachten op BIA HH.
    King
     
  19. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik ook bestudeerd, je moet zachtjes de left trigger indrukken en iets met de D-pad, maar welk kant op?
    Misschien is het gewoon harstikke simpel, maar ik niet begrijpen... |:- :confused: *)
     
  20. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie hier bijna alleen maar negatieve reactie over de mulptiplayer is die werkelijk zo kut.
     

Deel Deze Pagina