1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik belde voor een transfer kabel heb ik de elite gewoon telefonisch geregistreerd bij de zelfde persoon die me aan de kabel hielp.

    Dat zou ook gewoon in jouw geval moeten kunnen lijkt mij
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    JUpss... Klopt :)
    Ze belt mij zo even terug inverband de Face Plate...

    Neem aan dat ik een nieuwe ontvang, aangezien de veer buiten mijn schuld gesprongen is.

    *
    Keep you're updated ;)
     
  3. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi, ook weer geregeld\o/
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    //edit: ach... Ben weer eens veel te laat 8)
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Scherp :cool:

    Nah, het is nu telefonisch gebeurt. Vraag mij alleen af, of dat vrouwtje daadwerkelijk terug belt om mij te vertellen of ik een nieuwe Faceplate ontvang.

    *
    Kan nu beetje wachten hier...

    -------------------------------------------------------------------------------------
    Update 13.29uur

    Na half uur beneden te hebben zitten wachten op dat belletje ben ik maar andere dingen gaan doen...
    Nu dus net even terug gebeld, en krijg ik VERREK dezelfde persoon (vrouw) aan de lijn als vanochtend :9

    Ik zeg "Da's toevallig, zit je daar alleen?"...
    Maar dat was volgens haar niet het geval!

    Om lang verhaal kort te maken, ze had het wel netjes uitgezocht, en ik ontvang binnen 10 tot 15 dagen een nieuwe FacePlate voor mijn Xbox 360 Elite!

    :)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  6. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    de elite heeft geen stillere fans, de kans is 33% dat je een benq drive hebt, en de nieuwe heatsink hebben ze er wel ingedaan, maar hij maakt minstens evenveel lawaai
     
  7. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens.
    Ik heb mijn premium verkocht voor een elite en ik merk dat de elite toch echt wel stiller is...
     
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck dan moet ik dat ook maar eens doen. Dat veertje is bij mij in de eerste week ook afgebroken, maar door wat handig veer een veertje er in te haken (niet zoals het moest uiteraard...) heb ik hem weer gefixed zodat hij altijd dicht staat, want als ik hem open doe schiet dat veertje meteen weer weg...
     
  9. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn elite is ook beduidend stiller dan mijn premium en gelukkig heb ik de BenQ Drive!

    Heb hem gekocht in Mediamarkt Heerlen voor 429,- met LOT nummer 0727

    Volgens mij hebben alle 0727 allemaal een BenQ Drive

    P.S. Hoe kan ik zien of ik een extra heatsink heb zonder hem open te maken?
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Chaizen

    Gewoon even belletje plegen... Uitleggen dat dat veertje gesprongen is, en je zult een nieuwe ontvangen :).
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zit twijfelen om een elite te halen, maar voor mij zijn er geloof ik niet zoveel voordelen, dus vraag ik hier even om de bevestiging.

    Heb geen HD-TV.
    Geef geen moer om meer herrie uit oudere Xboxen, geluid staat daar toch te hard voor.

    Kan een Core van een collega overkopen met HDD van 120 g.

    Ik zit er dus sterk aan te denken die van mijn collega over te kopen. OF heeft de Elite toch meer voordelen? Thanks alvast
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In jouw geval zie ik geen voordelen behalve dus een potentiƫel stillere console met een Benq Drive. Je hebt niks aan HDMI en die HDD van 120 GB heb je nu ook. Gaat een hoop doekoe's meer kosten voor die eerste twee dingen die ik noemde. Dan heb je ook wel een nieuwe console maar goed, die overweging moet je zelf maken.
     
  13. matrixjunk

    matrixjunk Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de kabel van Speedynl gelukkig ook kunnen lenen _O_en bij mij is alles vlotjes verlopen zonder foutmelding.:)De kabel is dus onbeperkt te gebruiken.
     
  14. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, kan dan zijn dat ik misschien wat fout heb gedaan |:- Maar met een MemoryCard is het me dus ook gelukt alleen de savegames van VivaPinata en DOA4 kon ik niet overzetten, maar die games speel ik amper.
     
  15. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, het hangt van je koeling af, welke je hebt kun je checken door ff met zaklamp op de achterkant van je 360 te schijnen. als je een stikker ziet met'DC brushles' erop, dan heb je de luidruchtigste koeling(net als ik).
    Als je geen stikker ziet, dan heb je de stille koeling.
    Ik heb een benq drive in me elite, maar wat je hoort is de koeling
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Idd, bij mij waren het ook die 2 games die het niet deden... jammer maar helaas...
     
  17. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo dat er in alle Xbox 360 Elite's die nieuwe BenQ drive zit en niet meer de oude Hitachi of Samsung dvd-drives?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope, in de Elite heb je ook nog verschillende drives.
     
  19. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je uberhaupt de handleiding gelezen? heb het bij meerdere mensen gedaan...
     
  20. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de handleiding meteen door gelezen toen ik um binnen kreeg en toen ik bezig ging met overzetten ook weer van ten voren, dus ik weet niet precies wat het probleem bij mij was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina