hehe, ik kwam vandaag op m'n werk, en raad eens wat daar aan de muur hing: juistem: een DOAX kalender!!!! En met veel bloed, zweet en tranen heb ik die kalender uiteindelijk weten te bemachtigen!!! Heb een aantal pagina's onder de scanner gelegd, check dit (kalender was groter dan de scanner, dus pics zijn wat afgesneden): Januari Februari maart
Damn moet ik ook hebben Nee niet als rukmateriaal maar is wel een grappige kalender. Goed idee dat je hebt ingescand Alleen waar kan je deze kopen? Zal wel weer online worden
Geen id of je ze wel kunt kopen, wij hebben ze gekregen als relatiegeschenk, als Xbox-dealer zijnde Zal nog ff navragen hoe we er exact aan zijn gekomen.
Ah netjes. Dat zijn goeie relatiegeschenken haha. Bij mij opt werk zijn dat altijd bloemstukken enzo .. wat heb je daar aan. Een DOAX kalander is veel vrolijker dan een bos bloemen. Maar als je dat wil navragen zou ik echt strak van je vinden
Dixons... heb ff de mooiste pics eruit gepikt, kan de rest ook nog wel inscannen hoor, maar vreet een beetje serverruimte.... ach lukt wel, komt morgen wel.
net zoals Elitian ben ik ook geintresseed in zo'n kalender, dus als je weet waar ze te krijgen zijn, laat mij het ook weten
Ik zal m'n best doen, misschien bij collega-fillialen in de buurt, maar ben bang dat ie hem ook graag voor zichzelf houden!
Hmm jah ik heb hem ook bij mij werk hangen in de kantine jah..hehe mooi ding hoor. Maar je kunt hem niet meer bestellen, althans niet bij ons. Het is een geschenk van Microsoft om de xbox en vooral DOAXV te promoten. Ik werk trouwens bij een niet nader te noemen Speelgoed winkel...( Begint met een B en eindigd op art Smit... )
Ik heb iets tegen werken in mn vrije tijd, ook al krijg ik er geld voor. Maar voor zo'n kalender zou ik het wel doen.
Update!!!! Aangezien we nu een digitale camera hebben, heb ik de hele kalender maar ff op de foto gezet voor de geïnteresseerden. En ik heb ff nagevraagd, maar er is jammer genoeg niet meer aan te komen Het was een eenmalig promotiekadootje van Microsoft. Maar goed, hier zijn de foto's: 56K WARNING!!! Voorblad: Januari: februari: