Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb slechts één keer capture the flag gespeeld en ik vond het idee dat je met je parachute zelf kon bepalen waar je begint wel geinig. Had gelijk in de match ook 60 punten aan achievements binnen. Heb nog geen echt oordeel, maar ik vind het meevallen.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  2. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 2 missies doorlopen en 1 x multiplayer gedaan. SP vond ik leuk tot nu toe! Schieten gaat prima, al moet ik zeggen dat het minder soepel speelt als de cod4 beta, maar goed dit is een andere game....

    Het enigste wat ik toch er slecht vind is het ontbreken van een coop of splitscreen. Dit is toch jammer voor een game die ik graag met 2 personen speel.
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik koop m en pray to god gewoon dat het online dope is.
    EN anders pray ik nog even verder voor patches enzo.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    De eerste update is er al, ik heb al eentje moeten downloaden. Ik weet zeker dat hij voor de multiplayer is, want in de singleplayer kon ik niks merken.

    Ik heb overigens de singleplayer uitgespeeld. Der Flakturm is overigens een geweldig missie moet ik zeggen. Die Nazi Storm Elite doen mij echt denken aan The Hellghast uit Killzone. Ik zit nu op 295 GC na het uitspelen van de singleplayer op casual, met nog geen enkele multiplayer achievement, maar die komen misschien nog wel. ;):)
     
  5. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een achievement voor het killen van 5 man tegelijkertijd (singleplayer). Das ook de enige die me nog bij staat tenminste. Een granaatje in een massa mensen. lol
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    op wat voor tv speel jij want er zijn veel lelijkere spellen.

    veder ik heb weinig potjes gehad met lag en ik vind het best vermakelijk
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mensen moeten eens een keer ophouden met dat gezeik dat deze game er zo verschrikkelijk slecht uit ziet. Ik zal niet zeggen dat het de mooiste game van dit jaar is, maar kom maar eens op mijn HD televisie kijken en dan piep je toch wel anders. :x
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Agreed. Ik vind het spel er gewoon prima uit zien.
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik nou
     
  10. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb nu veel online gespeeld, en ik moet zeggen dat ik me prima vermaak! Het is geen revolutionair sel, maar online is het cker wel leuk als je met wat vrienden die normandy map speelt!
     
  11. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    het is best een leuke game hij is niet zo goed als cod maar ik vind hem zeker niet slecht
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik vind de game gewoon middelmatig en op sommige punten slecht en amateuristisch uitgewerkt. Ja, je kan een HD-TV hebben, maar die heeft 3/4 van Nederland nog niet. Je kan Airborne op een HD-TV afspelen, maar dan moet je dat ook eens gaan vergelijken met Halo 3 of Killzone 2 straks. En vergelijk die games dan ook eens op een normale TV, en ga niet roepen dat de game o zo mooi is op een HD-TV. Het zal allemaal best, maar zolang je niet gaat vergelijken met andere games en televisies, dan denk ik dat je inderdaad mooi praten hebt. ;):cool:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat doet er toch niet toe? Op een HDtv ziet dit spel er best aardig uit. Dat het er niet uit ziet op een SDtv kan ik ook niets aan doen. Het maakt de waarheid er niet minder om.
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je altijd alles met elkaar vergelijkt is niks goed meer
    net of 2 worlds en harry potter zo next gen er uitzien.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe is het market garden level??
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Geweldig!!! ;):)

    Review (En niet zeuren, dat cijfer is toch goed genoeg of niet? Wie het er niet mee eens is geeft daar maar een reactie en een cijfer): http://www.evilgamerz.com/docs/games/876.html ;):cool:
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een vermakelijke game!
    Kreeg twijfels door negatieve reacties maar het is echt een heerlijk spel.
    Het doet gewoon wat het moet doen en is een pure shooter. Hier en daar kan je wat flanken maar verder is het gewoon pop-n-drop, cover en schiet spel.
    Leuk sfeertje hangt eroverheen. Wapen upgrades zijn een zeer leuke toevoeging waardoor je toch wat meer wapens afwisselt.
    Het droppen vanuit het vliegtuig is ook een leuk iets waardoor je in bepaalde missies voordelen kan creëren. Bijv: je pakt eerst een hoger gelegen objective in de Utah beach missie, en daarna loop je naar beneden door de trench richting ander objective en je hebt geen aanvallers meer in de rug en ook niet aan je zijkanten.

    Multiplayer speelt lekker. Leuke maps maar wel af en toe last van vervelende spawnkillers.Ook is het jammer dat je geen lobby hebt waaruit je alles kan opstarten.Je zoekt een match of start een match en je kan best of ,3 of 7 potjes doen bijv. na dat aantal potjes is het over en zit je weer in het main menu van het spel. Hopenlijk fixen ze dat met een patch ofzo. Ik heb me al heel wat uurtjes vermaakt met de multiplayer moet ik zeggen evenals de singleplayer.

    Zolang je verwachtingen niet te hoog gespannen zijn is dit een zeer toffe game !
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt het spel gereviewd voor evilgamerz en je speelt de game uit op casual? Als reviewer ben je geen casual gamer lijkt me, en casual is gewoon TE makkelijk. Zo makkelijk dat het dan niet eens zo tof is.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoelang ben je "ongeveer" bezig met het uitspelen van de story mode?

    En hoe moeilijk is Expert eigenlijk? Is het ongeveer te vergelijken met Veteran bij COD2 en COD3?

    En als ik bijvoorbeeld begin met het uitspelen van de story op Normal, zal ik dan ook de achievement halen voor het uitspelen van Casual, of zal ik deze ook nog eens apart moeten uitspelen?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Slechte beoordeling. Als je de game zo "middelmatig" vindt moet je hem zeker geen 8.0 geven. Je hebt veel commentaar op van alles en nog wat. Je review leest als een 7 of lager.
     

Deel Deze Pagina