Ik heb ff een vraagje over raven shield: Wat voor een game wordt het ( een fps, maar hoe), want het is van ubisoft en ik hou niet van games zoals ghost recon, een tactical shooter, ghost recon is me te tactical, of wordt het een fps, dus niet TE tactical, maar zoals sof2, een beetje een kruising tussen de 2????? wil het graag weten , want tactical shooters vind ik wel leuk, maar te tactical zoals ghost recon vind ik niet meer leuk??? dus>.............
Het is denk niet uit te leggen hoe tactisch tactisch is. huh Maar ik denk een mix van Ghost Recon, SWAT enz.
Raven Shield is het vervolg op Rogue spear (en daarvoor kwam dus nog rainbow six) Verwacht dus inderdaad een NOG meer tactische game dan Ghost recon. Er is wel een belangrijk verschil met rogue spear en dat is dat je direct KUNT gaan spelen en niet alle planfases door hoeft te gaan. (kon in Rogue spear ook wel maar dan zat je niet echt met een leuke planning opgescheept ) Verwacht dan ook een ERG pittige game, en nog pittigere maar zeer gave multiplayer! groeten
he, he, ik stoorde me het meeste bij ghost recon aan de planning vooraf en dat je je teamleden op een kaart de weg moest wijzen, is dit bij raven shield ook???? Ik vind tactisch wel leuk, maar als het nog tactischer is dan ghost recon zeker niet. Maar kun je wel bij raven shield rennend schieten, zoals bij unreal of bij halo,of ben je dan in een keer dood?? Of moet je echt achter iets gaan zitten en dan gaan schieten?? En ben je naar een schot dood????, want ik hou meer gewoon vavn fps zoals halo dat je niet in een keer dood bent groetjes
Dan moet je dus nooit een game van de Rainbow Six series kopen. De game van Redstorm zijn allemaal Realistic Tactical FPS. 1 headshot of een andere fatalen plek en je bent dood. Het is een spel die je op het gemak moet spelen. Je kan niet zoals Unreal ofzo effe naar binnen stormen en rond je heen schieten. Je moet zoals de rest van de serie (Rainbow Six - Ghost Recon) een route voor je teamleden uitstippelen. Je kan ook orders geven dat ze naar een locatie moeten etc. Dit is toch ook 1 van mijn favoriete genre FPS. Vooral Ghost Recon. Hou je niet van Tactical Shooters? Dan is dit niks voor jou. Dit is echt geen arcade shooter.
maar op de screenshots zie je zo'n gast op badguys afrenne, hij rent er dus gewoon op af en schiet dan
Muhaha vind je het plannen in Ghost Recon al teveel? Damn, dan moet je Raven Shield nu uit je hoofd zetten . Anyways, check ff de preview page van www.xboxworld.nl
ik vind het plannen eigenlijk superleuk in de rainbow six serie. bij rogue spear was het zo dat je ook vantevoren gemaakte plannen kon gebruiken, maar die waren dan minder goed, dus als je een goed plan wilde, moest je dat zelf doen. von ik wel grappig, en ik hoop dat raven shield dat ook heeft. ps. EINDELIJK heeft red storm het grootste minpunt van hun vroegere spellen weg gelaten bij RS, bij raven shield ZIE je je eigen wapen
Tja, ik zie nooit zoveel beweging op screenshots eigenlijk. Maar het feit dat een baddy een gun op je richt (vaak AK's of zo bij Tom clancy games ) wil niet direct zeggen dat je geraakt word. Rekening houdend met de afstand en zo. En ik geloof dat de AI ook redelijk verbeterd is, dus dan kan het gewoon een verassingsaanval zijn. Dus nog steeds one shot=one kill
oke, ik snap het wel, mar als je met een schot zowat dood bent , waarom dan het hel arsenaal met shotguns en m60???? dan is een mid-range pistooltje toch ook goed, hoef je toch geen m60 te gebruiken????
Stel: Situatie: Gebouw met plat dak. Daarop sta ik met een m60 - m45. Hiermee ik goed richten op lange afstand (sniper rifle kan ook). Ik zie jou sluipen in een straat. Ik buk me achter de een gevel van het gebouw. Ik zoom in ... ik richt .. en headshot. Jij zit daar met een handgun .. stel ik mistte en jij merkt me op .. en schiet. Je raakt me echt niet goed. Deze situatie komt voor in Ghost Recon. Raven shield kent deze situaties ook.
Ik speel nu (hoewel al een dag of 7 niet gedaan) de multiplayer demo van Raven Shield, ziet en speelt al erg goed! Ik ga hem iig op de PC spelen, ben alleen benieuwd naar hoe de Xbox versie wordt.
Tja, Ghost recon schijnt toch ook goed speelbaar te zijn op de Xbox, dus ik ga er vanuit dat Raven shield het ook wel goed moet doen. Mijn PC kan hem niet aan dus ik moet de xbox versie wel hebben. Alle andere red storm spellen (rainbow six, rogue spear en ghost recon + alle uitbreidingen ) heb ik wel op PC. Dus gaat wel even wennen worden denk ik
ja, de raven shield demo werkte eerst wel bij mij, maar toen gaf ie een foutmelding bij de server kiezen, nu start ie em niet eens meer op maar ik heb et al gelezen in de preview hier op xbw, het is denk ik niks voor mij die tactical shooters, ik d8 dat je bij raven shield en dergelijke ook in blazing gun stijl kon spelen, dus BV een deur open maken, naar binnen rennen, strafen en jumpen en dat je dan niet geraakt wordt, zou wel niet zo zijn denk ik, en de objectives spreken mij niet echt aan, zoals hostages redden , en dat je bijvoorbeeld niet mag schieten, omdat mister baddie de hostage dood schiet, daar ergerde ik me ook al zo aan bij ghost recon, maar ja, ik hou het bij FPS maar...je hebt toch ook combinaties, bijvoorbeeld SOF 2 op pc, kwa objectives en zo heeft het veel weg van een tactial FPS maar kwa realisme niet, ik vind dat echt een super goede combinatie, je mag ook wel veel geraakt worden, dus als een gek naar binnen rennen kan dan ook
Geduld hebben en goed tactisch kijken. Ik heb net mijn een potje Ghost Recon online gespeeld en het is echt geen fragfest. Goed communiceren (positions?, enemy inboud, take that point) Ik weet niet of Raven Shield online komt? Want dan moet ik em duidelijk hebben met de communicator van Live!. Maar hier heb ik weer de grote vraag. Hoe zijn de controls op de xbox?