1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat is volgens mij dikke onzin, een Xbox premium pakket is gewoon een Core xbox met ene hdd erbij.
     
  2. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is grote bullshit... dat zou dus echt niet mogen gebeuren. Zelf heb ik me Xbox 360 Premium ook paar keer zonder HD opgestart en dat ging gewoon goed. Gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je de ROD heb gehad en denkt dat het komt doordat je Xbox 360 oververhit is geworden ofzoiets.
     
  3. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx guys!!!

    Dit dacht ik dus ook!!!

    Nog maar eens terugbellen naar MS dan :D

    groetjes
    Rikske
     
  4. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    En een core mag nooit met HD worden opgestart :+
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoe weet je dan dat het transport vanuit de fabrieken minimaal 4 weken kost?
     
  6. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet, maar de Samsuns drive staat wel bekend om krassen geven al heb ik van mensen gehoord met Samsung drive dat ze daar geen las van hebben en andere weer wel.
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje heeft de core net zo veel problemen als de preminium of is dat minder omdat die geen harde schijf heeft.
     
  8. wazzaaa

    wazzaaa Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    core word wel minder verkocht en de kans is zelf nog dat ie 2006 komt
     
  9. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn samsung maakte ook krassen, heb nu een (gerepareerde) hitatchi, nog geen problemen mee gehad.. :)
     
  10. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, meeste mensen hebben dus last van krassen die een Samsung disc-drive hebben (gehad). Sommige niet... Volgens mij heeft Microsoft de Samsung disc-drive ook eruit gegooid al een tijdje, dus in de nieuwe Xbox 360 units die vanaf mei/juni dit jaar zijn gemaakt bevatten geen Samsung disc-drive als het goed is.
     
  11. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    EN waarom niet :confused::confused::confused:
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :confused:
    Wat een onzin...|:-
     
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad!!!!
     
  14. EricGOD

    EricGOD *******

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Tweedehands XBOX geen garantie?

    Ik dacht altijd dat de 3 rode ringen mij bespaard zouden blijven....HELAAS!!!

    Sinds gisteren is het zover. Direct gebeld met Microsoft, denkend dat het allemaal snel geregeld zou kunnen worden. HELAAS!

    De vriendelijke dame nam snel alle gegevens door. Op de vraag of ik hem nieuw of gebruitk gekocht had, antwoordde ik eerlijk...gebruikt.
    De toon veranderde, en het bleek dat de Xbox op een andere naam geregistreerd staat. Dit kan ik niet zelf wijzigen. Tot dat de vorige eigenaar de data doorgeeft, geen garantie voor mij!

    Tevens is het vervelend dat de vorige eigenaar het alleen telefonisch kan doen en niet over internet. Waar kun je zo'n Xbox eigenlijk registreren?

    Ik probeer nu de vorige eigenaar te achterhalen, maar wat als dat niet lukt?

    Ik hoor toch gewoon garantie te krijgen op het product?
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat ik me nou afvroeg he. Ik heb zo'n hele mooie ronde kras in m'n disc zitten...prachtig. ¬¬' En ik heb het bonnetje nog van waar ik 'm heb gekocht. Kan ik dan gewoon naar de winkel toe gaan, bonnetje en de disk laten zien, en dan krijg ik een nieuwe? :eek:
     
  16. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je Xbox 360 bij sommige winkels binnen 7 dagen terug brengen (of omruilen voor een andere) wanneer je Xbox 360 problemen geeft. Maar ik denk dat jij je Xbox 360 wel langer hebt dan 7 dagen en dat je dus je Xbox 360 naar Microsoft moet bellen met het probleem dat je Xbox 360 krassen maakt en dat je Xbox 360 dan naar Microsoft moet opgestuurd worden om er een nieuwe disc-drive te laten inzetten.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik bedoelde dat het 4 weken vanaf dat het 1ste boutje aan het moederbord wordt geschroeft tot dat hij klaar om te versturen in het repair centre ligt, hé ;).
    Ze zouden hem eerst moeten maken, en dan als ze er een paar duizend hebben, allemaal klaar maken voor verzending, dan met zo'n grote tanker-boot versturen (of hoe ze dat ook doen), douane komt er nog bij, controles en spul. Dan zouden ze bij het repair-centre alles moeten sorteren zodat er geen leveringen door elkaar heen komen (Amerikaanse 360's, EU 360's, etc.). Als dat allemaal klaar is zouden ze hem nog moeten versturen. Als ze dat allemaal binnen 2 weken zouden kunnen doen, zou dat mooi zijn, maar dat neem ik niet aan.
    Tuurlijk, het zou kunnen, maar herlabelen lijkt me dan toch net wat makkelijker voor hen, en aannemelijker.
     
  18. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Hellow,


    We hebben de error code :

    1023 DVD drive not connected, connect DVD drive to boot

    Heeft iemand deze al gehad, en is hier iets aan te doen?

    Alvast bedankt.
    rikske
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Serieus gasten.. nog nooit sarcasme gehoord of gelezen? Kijk eens naar de smiley die er achter staat|:-
     
  20. fets

    fets Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    staat het serienummer van je xbox ook op je hd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina