1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breaking.JB

    Breaking.JB Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ben nieuw en heb een kleine vraag voordat ik een X360 Elite ga aanschaffen. Ik heb een Acer 1951CS met 2 ingangen, Analoog(VGA) en Digitaal(DVI). Ik zoek dus een VGA kabel voor mijn X360. Daarnaast heb ik een Logitech Z-5500, met Digitale Ingang. Na wat research gedaan te hebben vroeg ik me af. Wat nu de beste oplossing is hiervoor omdat ik graag deze twee dingen wil samen werken, en toch de goedkoopste oplossing wil komen. Joytech had zo'n kabel voor 25 euro. Iemand wat ervaring mee? verder zag ik ook een Asid Tech kabel voor 45 euro.

    of hebben jullie een betere oplossing hiervoor?
     
  2. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon de kabel van Microsoft gekocht, maar de goedkopere zijn volgens mij (bijna) net zo goed voor veel minder geld.
     
  3. wazzaaa

    wazzaaa Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijllijk legt de pro (hdmi) een van deze dagen in de winkel :D
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  4. berenscheet

    berenscheet Guest

    danku:)
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar kan je zien welke spelers je op avoid hebt gezet en hoe kan je dat eventueel terug draaien?
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je dat nergens zien en je kan het zelf niet terug draaien....
     
  7. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een brief ontvangen van Xbox customer service.Omdat ik mijn xbox stuk is gegaan en ondertussen{2maanden geleden}een nieuwe heb ontvangen.Krijg ik ook nog een compesatie.Dus ik heb een maand xbox live gekregen!!Ik wist helemaal niet dat ik dat zou krijgen.Oja ook boden ze hun excuses aan.Wat een service.!!:thumbs:
     
  8. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier vandaag precies hetzelfde!
     
  9. Bobbiescie

    Bobbiescie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag:
    Hoe laat ik mijn account zichzelf automatisch aanmelden wanneer ik m'n xbox 360 opstart. Eerst deed hij dat gewoon, kwam 'r een maat van me gamen. Nieuw account aangemaakt voor hem, toen melde hij steeds automatisch 't account van m'n maat aan, ik account weggegooid, en moet ik mezelf steeds handmatig aanmelden. Aangezien ik erg lui ben zou ik graag willen dat hij 't zelf deed :p
    Kan iemand mij mss helpen, thnx alvast!
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dat instellen bij Personal Settings geloof ik, als je op de Guide drukt.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus als ze de nieuwe naam hebben hebben ze zeker een extra heatsink of is beginnen ze er dan mee en dan moet je gewoon geluk hebben?
    Kzit nog te twijfelen tussen een "pro" of falcon dan.
     
  12. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0

    Er zal geen Xbox 360 versie komen op de markt die 'Falcon' zal gaan heten... het moederbord met de 65nm CPU chip heeft heet het 'Falcon' project. Zo ver ik tot nu toe weet zullen de eerste Xbox 360 units met het 'Falcon' hardware pas eind dit jaar in Europa komen. Dus als je een Xbox 360 wilt met 'Falcon' hardware moet je nog even wachten.
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik instellen dat als ik mijn 360 aanzet hij automatisch het juiste profiel inlogged?
     
  14. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je eigen profiel selecteerd kan je kiezen voor auto sign-in
     
  15. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al een Pro gespot in de winkels?
     
  16. wazzaaa

    wazzaaa Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    die komt voorlopig nog niet ben ik achter gekomen ik verwacht ze in eind 2007 begin 2008.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat is nou straks exact het verschil met de 65nm chip? Gaat de 360 dan stiller worden?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij gaat alleen minder stroom gebruiken en is goedkoper om te produceren. Ik denk niet dat hij stiller word, want het geluid wordt geproduceerd door de DVD speler
     
  19. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    En de fans maken ook wat geluid... ;)
     
  20. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nu?:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina