1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Don't mess with Harry Potter :eek: :cool:

    Hp ziet er wel mooi uit :9 (geen BioShock of GoW kwaliteit, maar toch best mooi)
     
  2. king

    king wolfsangel

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie review - helemaal mee eens.
    Bij mij komt er geen MOH meer in ( helaas ).
    Nu ook al uitgespeeld, kan het nog langer??:lol:
     
  3. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnen drie avondjes het spel uitgespeeld op normal (en Antraxx, je moet ook de casual mode spelen). Nou ja, uitgespeeld, ik mis nogal wat skilled drop-points. Ik heb nog niet alle filmpjes vrijgespeeld en als je m'n achievement lijst bekijkt mis ik nog een flink aantal punten. Ik vond het vermakelijk, not a waste of money en heerlijk om zoveel te schieten en up te graden. Gewoon een lekker spel.

    Maar voordat Halo3 uitkomt, heb ik al m'n puntjes binnen en de sp van top-tot-teen uitgespeeld. De MP is gewoon een fijne afwisseling tussendoor, maar na een paar uurtjes te hebben gespeeld gaat bij mij RB6 erin...

    (overigens hulde aan de achievement MP - Silver Star- Get over 20 first place finishes in ranked matches, 0 punten :lol: )
     
  4. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste weet ik nog niet, maar ik heb op expert toch wel aardig wat tegenstand, aangezien er ook heel wat vijanden zijn. Ze schieten sneller en al met al vind ik expert een prima niveau om het spel niet al te snel uit te spelen.
     
  5. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de co-op? Is dat ook met splitscreen? En ben je dan met 2 man, of heb je nog hulp van anderen?
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    geen co-op
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Niemand last van hele erge framedrops op Utah beach?
    Soms volgens mij 3 frames per seconde. !?
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maffe review vorige pagina, enkel negatieve tussenkopjes en negatief slot en toch een 8? :confused:

    Vond de demo uiteindelijk toch tegenvallen, vooral door het vreemde mikken (athans de onmogelijkheid normaal te kunnen raken). Verder grafisch wel leuk en het idee is ook goed, maar zou hem pas halen als het in de budgetbak ligt, helemaal als het zo kort is (alweer...). |:-
     
  9. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Expert maakt het spel wat langer, maar om nou te zeggen dat het vergelijkbaar is met CoD 2/3: Nee. Het is minder moeilijk.

    Het upgraden van je wapens geeft het spel wat extra's. Ik vind t echt vet.

    Toch vind ik MOH een leuk spel. Maar kwam er pas gisteren achter hoe t werkt met die skilldrops :eek: :lol: sommige chapters dus maar f over doen! Dacht dat als je er voorbij liep je em al had gevonden, maar je moet er ook echt landen!

    Maar als je t helemaal gehad hebt met WOII shooters snap ik dat je deze aan je voorbij laat gaan.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  10. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Die skill-drops zijn geweldig. Land je verkeerd moet je zelf weer laten ombrengen om de drop opnieuw te doen. In Der Flakturm was ik wel even bezig, twee zitten namelijk verstopt onder een houten stijger en de andere onder een betonnen balkon.
     
  11. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is dit spel interessant genoeg om de tijd tot aan 26 september te vullen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat is het ook wel, maar sommige dingen vallen echt vies tegen om nee tegen te zeggen. Andere dingen zijn wel weer erg positief, zoals dat EA toch wel getracht heeft er iets van te maken. Ik raad je aan, als je weinig geld te besteden hebt, om die 60 euro of meer mooi aan Halo 3 uit te geven. Verhaal daarvan is letterlijk honderden keren beter. ;):9
     
  13. shiffrin

    shiffrin Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    der flakturm

    ik zit nu in het laatste level van dit spel en kom maar niet verder moet naar de engineers maar zit al 3 uur te zoeken wie kan mij helpen waar ik heen moet
     
  14. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag gekocht, alles bijmekaar een half uurtje gespeeld en maandag weer teruggebracht. Ik had er behoorlijk wat van verwacht, zeker na het zien van diverse filmpjes op inet. Als je veel COD3 speelt is dit een flinke stap terug!

    De gameplay valt meteen al behoorlijk tegen, en zeker de graphics. Geen €59,- voor over iig. Heb HALO3 toch maar gepre-ordered!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als je het nog iets duidelijker uitlegd kan ik je misschien helpen. ;):)

    In de laatste missie moet je van alles mollen, zoals in heel de singleplayer en overal zijn trappen en afstapjes waar je langs kunt. Je bedoelt met engineers waarschijnlijk engines en daarmee de liftmotoren. Die moet je idd mollen, maar dan moet je wel langs nazi storm elite, en die zijn kut. Je vind die liften langs de binnenkant van de 2e en 4e verdieping, die bij de 3e blijft geloof ik gewoon heel en hoef je ook niet te mollen. ;):9
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom heb je niet eerst de demo geprobeerd?
     
  17. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik doe ook steeds het zelfde. Maar meestal ben je wel gauw omgebracht omdat de meeste skill-drops op van die fijne plekken zitten waar het stikt van de Duitsers!

    Hoe zit het trouwens met het aantal sterren dat je krijgt na afloop van elk chapter?
     
  18. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was ik iets té goed van vertrouwen ;)
     
  19. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee eigenlijk. In het laaste level had ik vijf op normal, terwijl ik best met regelmaat het loodje heb gelegd. Misschien heeft het te maken met het behalen van de objectives. Dat je binnen x-aantal keer dood gaan een objective moet halen, maar dat er nou in iedere level 5 objectives zijn...
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet zoeken naar een klein liftje. Die zit in de ruimte, meer een kamer, waar je laatste objective zit/was. in die ruimte staan een aantal soldaten en aan het einde van de kamer een nazi storm elite. Het liftje zit dan ergens halverwege rechts. Ga erin, zoek het knopje, druk op A en zakken maar....
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2007

Deel Deze Pagina