Ik heb "Medal of Honor: Allied Assault" op mijn PC, maar onlangs ben ik medal of honor frontline eens gaan huren en ik moet zeggen dat ik Allied Assault op mijn pc stukken beter vind! En het is ook in dat spel zo donker of vind ik dat nu alleen?! Ik heb er nog nergens iets van gelezen! Ik ben blij dat ik het spel niet gekocht heb, nochthans ben ik een trouwe fps gamer! Mechassault vind ik wel zijn geld waard, zeker met live in zicht!!!
Misschien handig om Xboxworld.nl zelf eens in de gaten te houden? An heeft hier laatst een nette review over geschreven
Ik heb hem gelezen,.... tja het ligt blijkbaar aan mij!! Ik vind de game maar niks en donker! Dat het donker is zal wel zijn omdat het een port van de PS2 is, want de PS2 moet donker maken om de framerate een beetje hoog te houden want anders loopt het helemaal niet meer!!!
Toch opvallend dat ie op PS2 overal een 9 of 10 kreeg. En op Xbox en GC met multiplayer erbij maar een zesje of zo.
he, is mech assault een FPS?????? en trouwens ik zag op www.xbox.com een lijt staan voor spellen voor de xbox en daat stond medal of honor alied assault en medal of honor frontline allebei???
Er wordt helemaal niet gesproken over Mech Assault hier. Ga zelf eens wat onderzoek doen man! 1 mech assault screenshot bekijken en je weet dat het geen FPS is, het is een mechgame.. Allied Assault komt niet meer, die lijst is dus niet helemaal perfect.
ik had m ook een dggie, ik ben een groot fan van MOHAA en had gehoopt dat dit in de buurt zu kunnen komen. Helaas pindakaas, want t spel vind ik matig. Alleen is het geluid subliem helemaal als je dolby suround hebt is t egt geweldig.
MOHFL is goed! ik vindt het nog steeds kut dat mijn xbox kapot is want ik mis mijn gamepies zo!!!!!!!!!!!! en als we het over FPS hebben dan is shootergod de man!!!!
k had veeel liever mohaa op de xbox gehad.....frontline is gewoon anders (in negatieve zin) vin um tegenvallen
Ik vind he mzwaar tegen vallen ik dacht dat ie wel net zo gaaf was als op de pc maar de levels zijn beetje eentonig