vraag over verwijderen van een bestand

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tsdb, 16 sep 2007.

1. Tsdb

Tsdb .\\//

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit probleem hier wel hoort, zo niet wijs me er even op.

Ik heb sinds kort problemen met mijn windows mediaplayer. Mijn muziekbibliotheek met al mijn nummers erin zijn van de een op andere dag helemaal weg. Als ik dan mappen wil toevoegen waar de muziekbibliotheek uit moet bestaan, pakt hij deze niet en gebeurd er niks.

Ik heb vervolgens de "help voor mediabibliotheek" geraadpleegd en die vertelde dat ik volgende moest doen:

start=>uitvoeren=>%userprofile%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player intikken en enter drukken=> alle bestanden verwijderen in deze map.

maar het bestand waar het nou volgens mij net om gaat kan ik niet verwijderen omdat die volgens de computer in gebruik is. dat bestand is 'CurrentDatabase_360'. Ik weet niet door welk programma of iets het nou steeds in gebruik is. Ik heb alle programma's afgesloten, computer opnieuw opgestart, verbinding verborken, maar telkens is het bestand nog ergens door in gebruik.

Het is waarschijnlijk heel dom van me, maar ik kom er echt niet uit. Dus wou ik vragen of iemand misschien een oplossing heeft hoe ik dit bestand nou kan verwijderen en mijn muziekbibliotheek kan bijwerken. alvast bedankt.

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kun je het bestand verplaatsen naar een andere map (of bijvoorbeeld naar c:)? Zo ja, dan kun je het meestal daarna verwijderen. Zo niet, probeer dan eens in veilige modus op te starten en het bestand daarna te verwijderen.
    Als dat nog niet werkt bestaat er het gratis tooltje Unlocker, waarmee je zo'n bestand kunt vrijgeven.
    Succes!

3. Tsdb

Tsdb .\\//

Leuk Bevonden:
    0
    ja bedankt, het bestand is nu verwijderd :)
    maar mijn windows media player wilt nog steeds niet goed functioneren.. ik snap er helemaal niks meer van. Heeft verder niemand ooit dit probleem gehad?

Deel Deze Pagina